Franchisa nejen pro „ajťáky“
Česká společnost Inkoros, spol. s r.o., provozuje maloobchodní prodejny zaměřené na prodej výpočetní techniky, příslušenství a poskytování odborného servisu pod značkou PC PORT. Na českém trhu působí již 11 let a zaměřuje se jak na firemní tak také koncové zákazníky.
Kirill Putryk, manažer rozvoje sítě, vysvětluje plány konceptu: „Máme zájem o všechny regiony Česka. Do konce roku plánujeme, že najdeme franchisanty a společně s nimi zprovozníme první partnerské pobočky.“ Jak dále poznamenal, koncept je vhodný do všech měst s minimálně 30.000 obyvateli.
Zájemce, který se chce připojit k síti, zaplatí vstupní poplatek ve výši 30.000 Kč a přibližně 200.000 Kč za zprovoznění prodejny včetně prvního závozu zboží. Jediný poplatek v hodnotě 3.500 Kč, který se franchisorovi odvádí každý měsíc, je poplatek za marketingové aktivity.
Kromě centrálně řízeného marketingové podpory projde partner také vstupním teoretickým i praktickým zaškolením, získá informační a pokladní systém, zorganizovanou logistiku, množstevní slevy při nákupu produktů a zákaznický servis.
„Od našich franchisantů neočekáváme žádné detailní znalosti v oboru výpočetní techniky, tomu je naučíme na komplexním školení. Podstatné je, aby byli proklientsky orientovaní, osobně se angažovali v podnikání a měli zájem o tento obor,“ míní Putryk.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
„Primárně míříme do měst s více jak 30 tisíci obyvatel. Nebráníme se ale ani menším městům," říká obchodní manažer Cbweed Riccardo Ghibellini.
Franšíza Cbweed otevřela loni 3 nové prodejny v Praze, další zahájila provoz v únoru. Letos chce vyrazit i do dalších regionů.
Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.
Franšízová síť Cbweed má pobočky zatím jen v Praze. Potenciál však vidí i v dalších větších městech.
Nejčtenější
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Jak se daří pobočkám nově otevřené Partners Banky a kde je šance pro nové franšízanty? Odpovídá Jan Brejl, obchodní ředitel finanční skupiny Partners.
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem