OBCHOD

móda pro děti a dospělé | 25.03.2024

Coccodrillo učí děti vyniknout v davu

Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.

Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.

móda pro děti a dospělé | 29.01.2024

Ardon se nosí už 20 let

„Jsme velmi rádi, že i přes nepříznivou ekonomickou situaci v maloobchodě se všem prodejnám podařilo růst,“ říká franšízor Tomáš Voženílek.

potraviny a tabák | 29.01.2024

Byznys „do ruky“

Prodejny PONT to go neboli Pohodlný Obchod Na Trase potkáváte na mnoha frekventovaných místech. Čím novým chce franšízová síť zaujmout zákazníky?

obchod - různé | 02.01.2024

Byznys věrný jako pes

Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.

kosmetika a drogerie | 11.12.2023

Byznys non-stop

Menší obce se potýkají s nedostatkem specializovaných obchodů. Důvtipným řešením je nápad franšízy Drogeo - nabízet samoobslužné prodejny drogerie.

dům, byt a zahrada | 20.11.2023

Jak otevřít dveře k úspěchu

Nejprve Tomáš Tuček prorazil na trhu s bazény a exteriérovými doplňky Albixon. Nyní cílí na interiéry a otevřel franšízovou prodejnu Solodoor. Jak se mu daří tyto obory spojovat?

dům, byt a zahrada | 13.11.2023

Dnipro-M osloví profesionály i kutily

Na náš trh právě vstupují značkové prodejny profesionálního i hobby nářadí s promyšleným systémem služeb. Podaří se ukrajinské franšíze stejný úspěch jako doma?

potraviny a tabák | 06.11.2023

Profesionální „trafika“ je stále in

Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?

potraviny a tabák | 02.10.2023

Oxalis letos zdolá 300 milionů tržeb

Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí

lékárny a zdraví | 04.09.2023

Gastroranšíza i pro začátečníky

Franšízový koncept krabičkové diety FITeat působí zatím v Moravskoslezském a Olomouckém kraji. Do dalších regionů chce vstoupit díky franšízantům.

obchod - různé | 28.08.2023

Franšíza Cbweed je flexibilní

„Primárně míříme do měst s více jak 30 tisíci obyvatel. Nebráníme se ale ani menším městům," říká obchodní manažer Cbweed Riccardo Ghibellini.

dům, byt a zahrada | 19.06.2023

Dřevostavby jako cesta k úspěchu

Stavební společnost Easy Homes působí na trhu 10 let. Aktuálně hledá partnery, kteří by zajistili realizaci zakázek v některých regionech.

potraviny a tabák | 12.06.2023

Franšíza nejen pro pekaře

„Celý náš byznys je postavený na lidech, jsou to nejcennější, co máme," říká Petr Adámek, franšízový specialista značky Náš chléb Vaše pekárna.

móda pro děti a dospělé | 29.05.2023

Franšíza v krajkách

Stačí zajistit prostor o velikosti minimálně 50 m2, mít finanční prostředky na jeho proměnu a vybavení a můžete začít podnikat. Třeba se spodním prádlem.

móda pro děti a dospělé | 25.05.2023

Otevíráme obchod s oblečením pro děti

Rodiče malých dětí jsou velmi loajální zákazníci. Najdou-li značku oblečení, která jim vyhovuje, jsou jí věrní. Sází na to i franšíza Coccodrillo.

dům, byt a zahrada | 17.04.2023

Návrat investice do půl roku

„Zaškolení a předání know-how ze strany Lomaxu zabere pouze pár týdnů. Franšízant tak může začít brzy vydělávat," říká Miloslav Kopeček, obchodní ředitel B2B sítě Lomax.

dům, byt a zahrada | 27.03.2023

Zisk díky úsporám energie

Jak uspořit za teplo, otázka, která zejména letošní zimu trápila řadu lidí nejen v Česku. Byla to však i šance na úspěch franšízantů konceptu Maxeco.

potraviny a tabák | 13.03.2023

Byznys i pro malé podnikatele

„Naším strategickým cílem je udržet trend v expanzi nových prodejen a zajistit rozvoj náš i obchodních partnerů," říká Jaroslav Smrčka, manažer sítě Traficon.

dům, byt a zahrada | 23.02.2023

Franšíza Solodoor dále roste

Výrobce interiérových dveří a zárubní dosáhl v roce 2022 tržeb přes 420 milionů Kč. Výrazně se na tom podílely i franšízové pobočky.

2
3
4
5
další  
posledni