Fórum k článku: Jehla, nit a síť 10

móda pro děti a dospělé | 23.01.2018

Jehla, nit a síť

Dnešní doba je uspěchaná, na tom pramálo změníme. Stále více věcí toužíme vyřešit online. Na internetu nakupujeme elektroniku, potraviny i módu. Po síti si sjednáváme pojištění, půjčky, elektronicky komunikujeme s úřady. Dá se tedy říci, že každý podnikatel, chce-li dosáhnout více než lokálního úspěchu, by měl popřemýšlet, zda nemůže svůj produkt či službu poskytovat online. A to nejen v tradičních oborech. Na trhu tak můžeme najít například i online krejčovství. Zajímá vás, jak těžké je podobný byznys rozjet, na co se připravit? Čtěte dál a zjistíte, jak náročné je podnikat na síti v oblasti, která není tak typická, ale skrývá poměrně velký potenciál. Řeší totiž nejen rozmary, ale i „problémy“ řady lidí. „Protože měřím bezmála dva metry, bylo pro mne vždy obtížné sehnat na sebe kalhoty. Ještě těžší bylo sehnat takové, které by mi padly. Ovšem zcela nemožné bylo sehnat padnoucí kalhoty, které by navíc vyhovovaly mému vkusu a mým požadavkům jak na materiál, tak na střih,“ vzpomíná na motivaci k založení krejčovství Ondřej Musil, majitel společnosti Tailomatic, která se specializuje na šití kalhot na míru, ušitých na základě online objednávky klienta. IMG:103321: „Češi jsou připraveni a hlavně ochotni utrácet své peníze za oblečení šité na míru. Ovšem pro zajištění budoucnosti naší firmy je třeba expandovat i na zahraniční trhy, což bude, mimo jiné, řešit nová verze webu. Proto také v minulosti proběhla změna názvu firmy z Krejčomatu na Tailomatic.“

Ostatní kategorie

PROFIT system franchise services s.r.o. prohlašuje, že nenese odpovědnost a nezasahuje do obsahu příspěvků zadaných uživateli prostřednictvím Fóra. Budou odstraněny příspěvky s reklamním sdělením, zjevně protiprávním obsahem či obsahem odporujícím dobrým mravům.

Přispívat mohou pouze zaregistrovaní uživatelé. IP adresa autorů příspěvků je přístupná všem uživatelům. Konto uživatele bude zablokováno v případě uveřejňování reklamních sdělení, odporujících dobrým mravům či poškozujících dobré jméno. V případě, že se s takovýmto obsahem setkáte, prosím, kontaktujte: redakce@franchising.cz.

Redakce si vyhrazuje právo využít část či celé příspěvky uveřejněné na Fóru portálu Franchising.cz v článcích, které bude na tomto portálu publikovat.