O čem se mluví
Online byznys trhá rekordy
Maloobchodní trh je stále silněji ovlivňován internetovými obchody. Trendy spotřebitelského nakupování se mění a e-commerce si ukrajuje stále větší podíl.
Fakta a trendy
Přeměna České pošty
Státní podnik Česká pošta plánuje v oblasti franšízového rozvoje revoluci. Ze 3200 poštovních míst chce, aby většinu vedli franšízanti.
MZGZ vsadila na nulu
francouzská oděvní značka MZGZ spoléhá při získávání partnerů na nulové poplatky.
Čisté prádlo, čistý byznys
Firma Primus chce naučit lidi prát v samoobslužných prádelnách. Podnikatelský plán hodlá rozšířit pomocí franšízy.
S franšízou v bezpečí
Rozvoj prostřednictvím franšízantů již není jen doménou fastfoodů, jazykových škol či fitness center. Objevuje se i v netradičních oblastech.
Vše na jednom místě
Prodejny Okay market se úspěšně uchytily v Brně. Chtějí se dostat i mimo něj.
Dobrá zpráva pro zaměstnance
Téměř čtvrtiny tuzemských firem plánují v roce 2015 zvýšit platy zaměstnanců. Chtějí zvýšit jejich produktivitu.
Vlastní byznys
Tomáš Hanák: Podnikání je dřina i radost
Touha zkusit něco nového přivedla herce Tomáše Hanáka k podnikání. Ve středočeském Nižboru si otevřel vlastní hospůdku a má s ní velké plány.
Supertéma
Učením k zisku
Vzdělání je nejlepší investicí do života. V mnoha případech jde i o nejlepší investici do podnikání.
Chytrý zisk
Atraktivní vzdělávání nemusí být jen to jazykové. Na trhu působí řada konceptů, které se věnují i jiným oblastem nebo jazykové a obecné vzdělávání kombinují.
|
Jazyky – cesta k úspěchu
Výuka cizích jazyků zažívá velký boom. Firmy působící v této oblasti chtějí ukrojit co největší část trhu. I proto se rozvíjejí pomocí franšízy.
Moje firma
Učesaný byznys
Pryč jsou doby, kdy jsme si vlasy stříhali sami doma. Každý z nás čas od času zajde ke kadeřníkovi. Jde tedy o perspektivní oblast pro podnikání.
Business Style
Kontakty k nezaplacení
V poslední době kolem sebe často slyšíme slovní spojení jako affiliate program či marketing. Zjistěte, o co jde a jak vám pomůže ve vašem byznysu.
Známá značka
Tchibo není jen káva
V čem tkví tajemství úspěchu značky Tchibo? Již v poválečném Německu zakladatelé firmy využívali reklamu a marketing takovým způsobem, že by se od nich současní podnikatelé mohli učit.
Franchisa od A do Z
Master-franšíza představuje šanci
Podnikatelé uvažující o podnikání pod franšízovou značkou přemýšlí především o franšízové licenci na jednu pobočku. Master-franšízová licence jim však umožňuje přivést na trh něco zcela nového.
Dobré rady
Známka bez problémů
V rámci obchodní spolupráce je mezi podnikateli běžným jevem, pokud jeden z nich umožní druhému užívat své ochranné známky. Rozsah udělené licence je obvykle definován ve smlouvě.
Můj franchising
Rodina ve franšíze
Po dvaceti letech vlastního podnikání se manželé Večerkovi rozhodli vstoupit pod křídla franšízové sítě ORION – český obchod pro domácnost. Dnes tak mimo svých dvou obchodů i tři franšízy této značky.
Příběh manažera
Čtvrt století s franšízou
Francouzská značka rostlinné kosmetiky Yves Rocher působí v České republice již bezmála čtvrt století. Od samého začátku v jejím čele stojí Alena Záhorská
Využijte akční nabídky předplatného - Získejte osm čísel za cenu šesti.
|