Reklama u nás

Pátek
01.01.2016
Zájemci o inzerci několik možností jak oslovit potenciální franšízanty a zájemce o podnikání. A to využitím služeb portálu Franchising.cz a magazínu Vlastní firma FRANCHISING nebo prostřednictvím direct-mailingu či účastí na Veletrhu FRANCHISINGU.
 

Co je Franchising.cz?

Franchising.cz je portál zabývající se trhem malého a středního podnikání, zaměřuje se především na podnikání pod zavedenou značkou - franchising. Je efektivním nástrojem pro využití reklamních prostředků společností, které chtějí získat nové zájemce o licenci.

Co je Vlastní firma FRANCHISING?

Vlastní firma FRANCHISING je časopis věnovaný nejen otázkám franchisingu, ale podnikání obecně. Čtenářům nabízí mimo jiné zajímavé rozhovory, příběhy, užitečné tipy a rady, jak podnikat. Cílem magazínu je nejen přinášet nápady na podnikání a příběhy již fungujících podnikatelů, ale také informovat o novinkách na trhu a představit zajímavosti ze světa franchisingu. Obsah je originální a dostupný pouze v magazínu. Vychází čtvrtletně a je k dostání v trafikách sítí GECO, Relay, Inmedio, Peal a M-Trafik a nebo online ve vydavatelství.

Cílová skupina

Důvodem úspěchu portálu a časopisu zabývajících se podnikáním a financemi je schopnost oslovit požadovanou cílovou skupinu stávajících i budoucích podnikatelů, ale také manažery a odborníky z ekonomického prostředí.

Kontakt pro objednávky reklamy

Pokud se zajímáte o umístění reklamy v našich médiích, vyplňte, prosím, níže uvedený dotazník nebo nás kontaktujte na telefonním čísle +420 775 661 787. Připravíme strategii komunikace, plán inzerce a reklamy pro Vaši firmu.

Vydavatelem magazínu Vlastní firma FRANCHISING a provozovatelem portálu Franchising.cz je poradenská společnost PROFIT system franchise services s.r.o.


Nabídkový dotazník
Nabídkový dotazník
If you see this, leave this form field blank

Populární na fóru

Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Učesaný byznys

Při zakládání mého kadeřnictví jsem investovala i do tvorby webových stránek, které mi moc pomohly k nalákání nových zákazníků a tedy zvýšení popularity...

1 komentář(e)
posledni 17.10.2017
Barva webu rozhoduje

Kombinace vhodných barev má určitě vliv na první dojem a je zajímavé, jak až moc. U prodejních webů je to ale i spousta dalších maličkostí - jako třeba barva a...

1 komentář(e)
posledni 24.08.2017
S riziky počítáme

Od ELKO EP prakticky denně odebíráme relé do rozvaděčů. Ale měl jsem za to, že jsou známí pouze na českém trhu. Teď jsem mile překvapen, že je i...

1 komentář(e)
posledni 13.06.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

https://www.facebook.com/Student-Agency-Bojkot-1812481502329777/?view_public_for=1812481502329777

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

Pan Jančura není žádný superhrdina ani Mirek Dušín, jediné co se mu podařilo je vyplnit mezeru na trhu a z toho profitovat. Osobní zkušenost mě přesvědčila, že...

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017