REKLAMA - INZERÁT

Zlatá franšíza

Podnikání v realitách je velmi lukrativní byznys. Staňte se majitelem úspěšné realitní franšízy CENTURY 21!

Proč reality?

Podnikání v realitách je dnes obecně považováno za velmi lukrativní byznys. A právem. Jen v inzerci největšího realitního portálu u nás je dnes a denně k dispozici na 100 tisíc nemovitostí, a přesto zůstává poptávka kupujících klientů neukojená. Důvodů ke koupi, resp. prodeji, nemovitosti je totiž opravdu hodně. Nejde jen o investování do nemovitostí jakožto velmi zajímavou podnikatelskou disciplínu, ale také o sílící populační křivkou, vysokou rozvodovost a stále větší ochotu stěhovat se za prací či měnit bydlení v závislosti na změně svého životního standardu.

Na zprostředkovatelském nemovitostním trhu tedy čeká obrovské množství klientů na radu a pomoc zkušeného realitního makléře. Pravda, zhruba 45 % prodávajících má z nějakého důvodu pocit, že si svou nemovitost snadno či lépe prodají sami. Je celkem jedno, zda je tím důvodem předchozí negativní zkušenost s realitním makléřem nebo pouhá snaha ušetřit provizi za služby realitní kanceláře. V každém případě toto procento postupně klesá a lidé si stále více uvědomují, že k co nejlepšímu (nejvýnosnějšímu) prodeji nemovitosti se bez služeb dobrého realitního makléře neobejdou.

Je tu však ještě jedna věc, a ta má v sobě skutečně lákavé podnikatelské kouzlo. Podnikání v realitách prostřednictvím vlastní realitní činnosti odkrývá majitelům realitních kanceláří, i samotným makléřům, obchodní příležitosti, ke kterým se bez podnikání v realitách nedostanou. Development, realitní komerce, a zejména investování do nemovitostí, jsou pojmy, které realitní činnost posouvají do skutečně lukrativní sféry. CENTURY 21 se dnes může chlubit tím, že svým franšízantům i realitním makléřům umožňuje investováním do nemovitostí podnikat i bez vlastního kapitálu. A ještě je do začátku pro toto podnikání vyškolí svým seminářem "Pasivní příjem."

Proč franšíza?

Ve zkratce lze říci, že každý franšízový koncept umožňuje zájemcům o franšízu začít prakticky ihned podnikat ve vybraném oboru podnikání. Vedle již zavedené značky disponuje totiž franšízor know-how a potřebnými IT systémy, ten lepší pak také propracovaným efektivním marketingem a na míru šitým vzděláváním.

Vraťme se však k tématu značky. Brand, tedy značka, má právě takovou cenu, nakolik je pro klienty zárukou míry kvality. Proto se klienti vrací do konkrétních módních butiků či značkových prodejen sportovního oblečení, proto vybírají restaurace, kde se točí jejich oblíbené pivo, a konec konců proto také jejich cesty často vedou do poboček fastfoodových řetězců. Společným jmenovatelem je jistota, nebo alespoň velká pravděpodobnost, že vím, co na tom či onom prodejním místě koupím.

Tento trend se již týká i realitního byznysu. Menší zavedené realitní kanceláře jistě budou mít i nadále své místo na trhu. Ovšem i klienti realitního byznysu budou očekávat jistý stupeň kvality. A právě zavedené značky disponují standardy kvality, které klienti žádají. V CENTURY 21 jsou takovými standardy závazky makléře prodávajícímu a kupujícímu.

century team 2017

Náš franšízový koncept je celosvětovou jedničkou na zprostředkovatelském trhu rezidenčních nemovitostí. 46 let zkušeností zúročuje již 111 000 realitních makléřů v 7 400 realitních kancelářích celého světa (nyní již v 78 zemích).

Proč CENTURY 21?

Je to jednoduché. Chcete-li uspět ve franšízovém podnikání, spojte se s těmi nejlepšími:

  • Renomovaná značka CENTURY 21 je nositelem kvality. Ocenění J.D.Power naší americké sesterské CENTURY 21 je vzorem pro naši dlouhodobou práci.
  • Vzděláváme své kolegy – asistentky, makléře i franšízanty – ve všem, co ke své úspěšné práci v realitách potřebují. Letošní zářijový Makléřský den doslova praskal ve švech.
  • Daří se nám. Ocenění za loňské výsledky v soutěži Franšíza roku pořádané ČAF a zejména letošní tempo růstu - 2 nové franšízy měsíčně - potvrzují, že jdeme správným směrem.
  • Spolupráce v síti umožňuje našim makléřům prodat kteroukoli z téměř 3 200 nemovitostí (včetně neveřejných zakázek) v nabídce celé CENTURY 21 Czech Republic.
  • Makléři i franšízanti naší sítě mají unikátní možnost investovat do nemovitostí bez vlastního kapitálu. A jak na to se dozvědí na našem Semináři PASIVNÍHO PŘÍJMU.
  • Náš inteligentně cílený marketing a kompletní know-how pomáhají všem členům sítě v náběru i efektivní realizaci realitních transakcí jejich klientů.
  • I v CENTURY 21 jsou klíčem úspěchu lidi. Společné sdílení nejen obchodních příležitostí, ale i nápadů, nástrojů a technik, podporují obchodní výsledky jak jednotlivých franšíz, tak celé sítě.

Pro zájemce o zlatou franšízu již brzy spustíme nové stránky www.zlatafransiza.cz.

S každým zájemcem o franšízu zkonzultujeme jak důvody, tak i možnosti případné spolupráce. Kontaktujte nás na telefonním čísle +420 602 439 243 nebo e-mailu expanze@century21.cz.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank