Evropský boom

Skinial započal masivní expanzi v Evropě. Jak to pokračuje v Evropě?
Ano, náš franchisový koncept Skinial sklízí úspěch po celé Evropě. Působíme mimo jiné v Německu, Švýcarsku, Španělsku, Rakousku či Itálii. Nedávno jsme podepsali master-franchisovou smlouvu v Polsku a nadále hledáme franchisové partnery ve východní Evropě. V zemích západní Evropy jsme si dali plán nalézt master-franchisanta ve Velké Británii a Francii ještě tento rok.
Jaká je situace v České republice?
Situace na českém trhu je stále stejná. Kontaktovali nás určití podnikatelé, ale bohužel žádný z nich se nestal vážnějším kandidátem. Poté, co jsme jim zaslali dodatečné informace o Skinial a vyžádali si jejich kontakt na Skype a telefonní číslo, se už neozvali.
Jak se Vám daří na slovenském trhu?
Na Slovensku máme jednu franchisantku, která žije ve Vídni a provozuje jednu pobočku v Bratislavě. Sama se však nesnaží o další rozvoj franchis na Slovensku a vývoj se tak i zde zastavil. Raději bychom našli master-franchisanta nebo další franchisanty. Pokud by mluvil jen slovensky, mohli bychom jej propojit s existující franchisou, kterou v Bratislavě máme. Samozřejmě spolupráce je možná i v případě, že kandidát bude mluvit německy, anglicky, španělsky, francouzsky či italsky.
S jakými problémy se potenciální franchisanti potýkají?
Problém je u podnikatelů, kteří nikdy nepodnikali v kosmetických či lékařských oborech, které jsou pro Skinial potřeba. Takoví podnikatelé potřebují několik měsíců, než se na novou značku a prostředí adaptují z pracovního i osobního hlediska. Pokud pracujeme rovnou s doktory nebo kosmetickými studii, spolupráce je mnohem rychlejší a franchisanti mohou získat zákazníky mnohem dříve díky své klientské základně.
Jak byste popsal konkurenci na trhu?
Největší konkurencí v našem byznysu je léčba laserem, ačkoliv máme hodně argumentů, které hovoří proti této nebezpečné metodě. V některých zemích (třeba i na Slovensku) některé firmy pracují s prostředkem Rejuvi. Tuto tekutinu známe příliš dobře a pracovali jsme s ní, když jsme začínali s naším podnikáním v roce 2009. V mnoha zemích však tato látka byla zakázána kvůli nebezpečí pro organismus. Naše léčba na odstranění tetování je zdlouhavá, protože kůže se musí neustále regenerovat, než se tetování celé odstraní. Aktuálně však podobnou proceduru, která by nám mohla konkurovat, nevidíme. Možná jen ve Velké Británii, zde ale koncept není adaptován pro evropskou legislativu.
PŘEČTI ČLÁNKY

Stravování v krabičkách se prosadilo v českých domácnostech i kancelářích. Jak na to jde česká franšíza FITeat?
Péče o vlasy je jedním z nejjistějších řemesel, starých jako lidstvo samo. Franšízová síť Kadeřnictví No.1 na něm dokázala vybudovat efektivní byznys model.
„Franšízová síť klinik Nutriadapt navyšuje počet poboček a optimalizuje jejich ziskovost díky promyšleným službám," říká jednatelka společnosti Marta Nosková.
Franšízová síť Contours Fitness pro ženy odstraňuje bariéry při jejich cestě za lepší postavou a dobrým pocitem. Nové podnikatelské příležitosti stále nabízí dalším franšízantům
Hladká kůže bez chloupků a nedostatků se stále nosí. Aby taková pokožka i zůstala, je potřeba procedury opakovat. Přesně na tom stojí byznys model DepilConcept.
Nejčtenější

Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.