Chytit svou šanci

Jak se ve Vašem byznysu projevilo oživení české ekonomiky?
Musím bohužel říci, že de facto nijak. Abychom rozvíjeli naši síť, musíme být aktivní v lokalitách, kde nejsme a sami hledáme místa a investory pro náš koncept.
Kdo je vašim typickým zákazníkem?
Našim typickými zákazníky jsou muži i ženy, kteří mají v průměru 28 let a středoškolské vzdělání.
Jaké jsou Vaše expanzní plány?
Aktuálně připravujeme otevření dvou poboček v Praze a jedné v Brně.
Jaké jsou požadavky vůči franšízantům, a to jak kapitálové, případně prostorové
Je to vždy trochu individuální, ale většinou chci, aby to byli mladí lidé, kteří chytí šanci za pačesy a budou své podnikání rádi dělat. Měli by být solventní aspoň tak, aby jim banka půjčila na výstavbu a stroje. Velikost prostor by neměla klesnout pod 1000 metů čtverečních.
Jaké jsou Vaše zkušenosti s franšízovou spolupráci?
V jednom případě špatnou, protože náš franšízant měl svoji hlavu a nenechal si radit od nás, porušoval neustále franšízovou smlouvu. V druhém případě je spolupráce naprosto úžasná a hned je vidět, že náš systém a naše standardy fungují a jsou ziskové. Je to hodně o kvalitě person a zapálení do tohoto podnikání.
Co mohou vaši franšízanti od vstupu do sítě čekat?
Nejdříve hromadu práce na přípravě projektu, pak náběh a vlastní život svého „fitka“ pod skvělou značkou Fitness Clubů Olgy Šípkové. Po ekonomické stránce rychlou návratnost investice a dlouhodobou ziskovost. Pak i hromadu spokojených klientů, kteří rádi cvičí právě v našich fit centrech.
PŘEČTI ČLÁNKY

Stravování v krabičkách se prosadilo v českých domácnostech i kancelářích. Jak na to jde česká franšíza FITeat?
Péče o vlasy je jedním z nejjistějších řemesel, starých jako lidstvo samo. Franšízová síť Kadeřnictví No.1 na něm dokázala vybudovat efektivní byznys model.
„Franšízová síť klinik Nutriadapt navyšuje počet poboček a optimalizuje jejich ziskovost díky promyšleným službám," říká jednatelka společnosti Marta Nosková.
Franšízová síť Contours Fitness pro ženy odstraňuje bariéry při jejich cestě za lepší postavou a dobrým pocitem. Nové podnikatelské příležitosti stále nabízí dalším franšízantům
Hladká kůže bez chloupků a nedostatků se stále nosí. Aby taková pokožka i zůstala, je potřeba procedury opakovat. Přesně na tom stojí byznys model DepilConcept.
Nejčtenější

Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Pokud se Vám při vyslovení slova franšízing vůbec něco vybavuje, je to skvělé!
Franšízy v oblasti gastronomie nejsou ničím novým. Přesto je koncept Hey Foods v mnoha ohledech od provozování tradiční restaurace dost odlišný.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Dánská značka City Calendar míří na český trh a hledá partnery pro expanzi. Zaměřuje se na tvorbu, výrobu a distribuci originálních lokálních adventních kalendářů s vouchery.
Populární na fóru
Vydělávejte s úsměvem
Nová franšízová příležitost na obzoru. Podnikatelská šance pro kosmetické salony i zubní ordinace...
Cesta za rozvojem
krasny e-shop www.hgmbizuterie.cz
Cesta za rozvojem
Jednání mně překvapilo, mají to vymyšlené opravdu do všech detailů. Podnikatelský plán Vám vypracují na míru, podpora maximální a garanci zisku nejenom...
Cesta za rozvojem
Zatím jsem ze společností jenom v jednání, ale můžu vřele doporučit! Mají skvělý přístup, a s garancí to myslí vážně. Děkuji portálu Franchising za tuto...
Franchisa pro každého
Je dobré, že Amaryllis se zaměřil i na malé podnikatele, nové koncepty zní zajímavě
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem o EXPRESKU na Kladně. I zde plánujeme EXPRESKU otevřít. Budeme Vás informovat na našich webových stránkách www.expreska.cz. Těšíme se...
17 poboček za 9 měsíců
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda plánujete otevřít pobočku na kladně?Děkuji a přeji hezký den.