Ugo

Informace o franchisovém systému

Popis franchisového systému

Značka UGO

UGO je česká firma založená v roce 2005, která prorazila díky čerstvým šťávám a konceptu zdravého stravování. V roce 2012 ji koupila společnost Kofola ČeskoSlovensko, díky čemuž došlo k dynamickému rozvoji nejen konceptu UGO Freshbar, ale po roce 2014 i konceptu UGO Salaterie. Dnes UGO provozuje 64 Freshbarů a Salaterií po celém Česku a Slovensku.

100% čerstvé ovocné a zeleninové šťávy nabízí UGO i v balené formě, v lahvičkách ošetřených vysokým tlakem, tzv. paskalizací, díky které nedochází ke ztrátě cenných živin a vitamínů. V síti maloobchodů, ve vlacích nebo na benzinových pumpách si může zákazník koupit i balené UGO saláty, lehčí alternativu menu nejen na cestách. Značka UGO nabízí lehkou cestu ke zdravému stravování. Jsme lídrem zdravého stravování a pestrou nabídkou oslovujeme i širší cílové skupiny.

Záleží nám na původu surovin. Chceme se zapojit do jejich produkce, partnersky ovlivňujeme původ a kvalitu surovin, které jsou součástí našich produktů.

Chováme se EKOLOGICKY. Budujeme zcela zero waste firmu s fungující cirkulární ekonomikou. Již nyní například ve většině restaurací používáme porcelán, sklo a příbory  místo jednorázového plastu. Řídíme se heslem: “Nejlepší obal je ten, který nevznikne”.

UGO jako franšízor

Franšízovou spolupráci s partnery jsme poprvé uplatnili v roce 2010, kdy jsme otevřeli první franšízovou provozovnu v Plzni. UGO franšízová spolupráce je dlouhodobé obchodní „manželství“ založené na oboustranné podpoře a důvěře. Proto s námi mnoho franšízových partnerů podniká déle než 10 let. Aktuálně spolupracujeme téměř s 20 franšízovými partnery, kteří provozují více než 30 provozoven.

Ve franšízové spolupráci vidíme úžasné spojení globálního a lokálního přístupu. To, co nás franšízing naučil, je především hledání společných cest. Umíme vytvořit flexibilní model spolupráce pro partnery, kteří s námi sdílí vizi a jsou ochotni se každodenně aktivně podílet na provozu své franšízové pobočky.

Aktuálně nabízíme franšízovou spolupráci v rámci České a Slovenské republiky. 

Vlastní provozovny

  • 16 x UGO Salaterie (ČR)
  • 13 x UGO Freshbar (ČR)
  • 2 x UGO Freshbar (SR)

Franchisové provozovny

  • 8 x UGO Salaterie (ČR)
  • 20 x UGO Freshbar (ČR)
  • 5 x UGO Freshbar (SR)
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty

Podpora pro franchisanty

  • Pomoc, koordinace a schválení vhodné lokality, jednání s pronajímatelem
  • Zpracování dispozice provozovny s ohledem na optimalizaci výrobních procesů
  • Zpracování projektové dokumentace a vizualizace
  • Zpracování odhadu finančního plánu vč. požadavků na cash-flow
  • Zajištění všech povolení výstavby a koordinace dodavatelů
  • Koordinace výstavby provozovny a zajištění všech dodavatelských služeb a dodávek
  • Školení franšízového partnera ve všech oblastech řízení provozu,
  • Globální i lokální marketingová podpora Vývoj nových produktů
  • Správa IT systému na provozovnách
  • Správa dodavatelského řetězce
  • Pravidelné poradenství v oblasti provozní dokonalosti
  • Vyhodnocování nákladové optimalizace

Potřebná počáteční investice

  • UGO Freshbar kiosek
    • 15 – 20 m2
    • Investice 1,4 mil Kč
    • Vhodné lokality: pasáže obchodních center
  • UGO Freshbar „zabudovaná jednotka“
    • 20 – 60 m2
    • Investice v rozmezí 1,8 mil Kč – 2,7 mil Kč dle stavu prostor
    • Vhodné lokality: Obchodní centra, dopravní uzly, frekventovaná místa v centru města, office parky
  • UGO Salaterie bez lobby (sezení)
    • 80 – 120 m2
    • Investice v rozmezí: 4,5 mil Kč – 6,0 mil Kč dle stavu prostor
    • Vhodné lokality: Foodcourt v rámci obchodních, administrativních či jiných budov
  • UGO Salaterie vč. vlastního lobby (sezení)
    • 150 – 400 m2
    • Investice v rozmezí 6,5 – 12 mil Kč dle stavu prostory
    • Vhodné lokality: frekventovaná místa v centru města, obchodní centra

TYPY FRANŠÍZOVÝCH MODELů SPOLUPRÁCE

  • Vybudování nové provozovny
  • Převzetí již fungující provozovny
  • MASTER franšízová spolupráce v případě zahraniční spolupráce
  • SOFT franšízová spolupráce v případě převzetí již fungující provozovny, a to za individuálních podmínek

Základní požadavky

KDO JSOU NAŠÍI FRANŠÍZOVÍ PARTNEŘI:

  • Každodenně aktivně pracují ve svých franšízových provozovnách
  • Změnili své dosavadní  pracovní činnosti, aby se plně mohli věnovat budování podnikání se značkou UGO
  • Někteří mají zkušenosti z oboru gastronomie, managementu a vedení lidí
  • Investovali vlastní prostředky do vybudování či odkoupení provozovny pod značkou UGO
  • Jsou to podnikatelé, kteří se stali součástí značky UGO a podílejí se na jejím budování
  • A hlavně mají odvahu a patřičný entuziasmus  být součástí značky UGO a sdílet veškeré úspěchy a neúspěchy společně s námi 

Informace o franchisorovi

UGO trade s.r.o.

Za Drahou 165/1, 794 01 Krnov

+420 775 749 900

franchising@ugo.cz

ugo.cz

Kontaktní osoba pro zájemce o licenci

Lukáš Praus  

Více informací

Pokud chcete získat více informací, prosíme vyplňte kontaktní formulář. Vaše údaje budou zaslány přímo Ugo.

Zpráva
Jméno a příjmení *
Město *
Telefon *
E-mail *

Správcem osobních údajů je UGO trade s.r.o. (Za Drahou 165/1, 794 01 Krnov). Vaše osobní údaje budou zpracovány za účelem poskytnutí podrobností o franšízovém systému Ugo a navázání spolupráce. Poskytování údajů je dobrovolné, je však nezbytné k dosažení výše uvedených účelů. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici v zásadách ochrany osobních údajů na ugo.cz.

PŘEČTI ČLÁNKY

Nejčtenější

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.

PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.