Díky vytvoření franchisového konceptu mohlo Extra Stěhování expandovat i do zahraniční, a to bez nutnosti absolvování složité administrace a vytváření zahraničních poboček a firem.
Pondělí
19.11.2012
První stěhovací firma, která nejen v ČR expanduje formou franchisingu, rozšířila Katalog franchis.
 

Důvodem, proč se společnost Extra Stěhování rozhodla pro rozšiřování sítě prostřednictvím franchisových partnerů, byl rychlý rozvoj, který přišel nedlouho po otevření první firemní provozovny v Česku, která se nacházela v západočeském regionu. Na základě stále se zvyšující poptávky po stěhovacích službách, které nabízela, přikročila společnost k otevírání vlastních poboček. Po čase však dospěla k závěru, že při plném provozu tří poboček, je s velkým úsilím a spoustou starostí schopna vygenerovat maximálně 25procentní nárůstu zisků oproti předpokládaným 100 až 150 procentům.„Uvědomili jsme si, že se prostě nedají správně a lukrativně řídit všechny pobočky a lidé v nich, pokud není nastaven naprosto shodný marketing a navíc čtvrtá či pátá pobočka by se nedala už vůbec uhlídat a to jak z časových důvodů, tak z personálních. Vytvořili jsme tedy know-how, které se skládá z téměř nepodstatných pravidel a drobností, které však ve finále dokážou zajistit kompletní fungující celek. U každého klienta zapůsobí něco jiného, maličkost, nad kterou by možná jiný mávnul rukou,“ přibližuje majitel konceptu Petr Veit.

Firma výše zmíněné maličkosti během dvou let tvoření franchisového konceptu, poskládala dohromady, vyhodnotila je, a utvořila z nich návod, jak být několik kroků před konkurencí a dokázat si získat téměř 70 procent všech potenciálních klientů, kteří již její značku žlutého slona zaznamenali nebo se budou chtít stěhovat. V současné době můžeme na tuzemském trhu najít 11 franchisových poboček stěhovací firmy Extra Stěhování. Cílem firmy pak je, aby na území České republiky měla maximálně 77 provozoven v rukách franchisantů.

Ideálním franchisovým partnerem tohoto konceptu je majitel již působící stěhovací firmy s vlastním vozovým parkem a skladovými prostory. Za měsíční licenční poplatek ve výši 25 tisíc Kč pak od majitele licence – franchisora, získá podporu mimo jiné v podobě zajištění pracovního vybavení, propagačních materiálů nebo marketingových akcí, která by mohla být pro některé franchisanty velmi nákladná a franchisor si s ním umí poradit daleko lépe. „Příkladem může být situace, kdy si 10 stěhovacích firem platí zhruba stejně účinnou reklamu za přibližně stejných cenových podmínek. My pro naše franchisanty zaplatíme z licenčních poplatků pětkrát účinnější reklamu s polovičními náklady než by platili oni, neboť platíme pouze jednu velkou reklamu a ne deset jednotlivých. Už tady je pro každého 50% úspora. Navíc si nekonkurují a mají daleko vyšší naději na úspěšnost. Získají nestandardní a velké zakázky, které by sami nedokázali získat ani uskutečnit, ale v síti franchisy to není problém,“ popisuje výhody zapojení se do sítě Extra Stěhování Petr Veit.


Populární na fóru

Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Rychlá franšíza

Nebojte se franšízy, pokud přesto váháte tak si přečtěte článek jak na franšízu - http://bizking.cz/media/jak-ziskat-fran-izu a hned budete mít jasno. Já už...

1 komentář(e)
posledni 24.06.2016
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

5 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

5 komentář(e)
posledni 06.11.2014