10.01.2017
Vůně kvalitní kávy a úspěchu
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Češi mají stále větší nároky na kvalitu kávy. Důkazem je i 10 let fungování tuzemské franšízové kavárenské sítě CrossCafe, která sází na originální a vtipný marketing spolu s nabídkou co možná nejkvalitnější kávy, jejíž pití má být rituálem gurmánů. Kavárenská franšízová síť má nyní celkem 21 provozoven v 8 městech a investovala do nové technologie na přípravu kávy ve všech svých kavárnách téměř 10 milionů korun. V 1. polovině roku 2016 meziročně rostla o téměř 30 %.
Síť kaváren CrossCafe nabízí franšízantům půjčku na 5 let, která pokryje 50 % investice
V plzeňské centrále vzniklo školící centrum, které je kopií původní kavárny CrossCafe. Z něj si během roku 2016 odneslo certifikát baristy více než 200 stávajících i nových baristů z celé sítě. „Do nového roku vstupujeme s rozestavěnou kavárnou. Otevírat budeme v březnu v Pardubicích. Do konce roku máme v plánu otevřít tři až čtyři nové pobočky. Z toho nejméně jedna bude pilotním provozem nové varianty CrossCafe,“ říká ředitel společnosti CrossCafe Original Luboš Martínek.
Obyčejné věci spojené v efektivní celek
Zájem ze strany potenciálních nových franšízantů je podle Martínka obrovský. V uplynulém roce se hlásil průměrně jeden zájemce o licenci týdně, byť ji nakonec získal jediný podnikatel. „Naše centrála funguje ve velmi těsném kontaktu s franšízanty. Samozřejmostí je v případě získání licence dodávka projektu a designového řešení kavárny, či zapůjčení špičkové technologie na přípravu kávy. Novým partnerům navíc nabízíme pomoc s financováním,“ přibližuje Luboš Martínek spolupráci se svými franšízanty. Na dobu 5 let může centrála poskytnout finance na 50 % celkových nákladů.
Základním požadavkem je větší či střední město s minimálně 25 tisíci obyvatel. Kavárna musí mít rozlohu minimálně 70 a maximálně 170 m2 a velké výlohy, umístěna musí být ve frekventované části města. V případě rebrandingu stávající úspěšné kavárny se investice odhadují na 0,5 milionu korun. Vybudování pobočky CrossCafe v nových prostorech bez stavebních prací vyjde na asi 2,4 - 2,7 milionů korun. Smlouva platí po dobu 10 let.
- AMICI Delivery & Bistro
- Arby´s
- Bageterie Boulevard
- Bistro Bonviván
- BubbleMania
- CAFÉ LEVEL
- Coffeeshop Company
- COLOSEUM
- CrossCafe original
- Dairy Queen
- Denny’s
- Easy Beer
- Eeasy Wine
- Grimaldi´s Pizzeria
- Lawry’s
- LODOSTREFA
- Los Capolitos
- McDonald´s
- Mr. KEBAB
- PJ’s Coffee of New Orleans
- Poe-Poe
- Subway
- Telepizza
- The PUB
- Tilted Kilt
- UGO
- Výtopna
- YOGOTERIE
Vůně kvalitní kávy a úspěchu
K tomuto článku není zatím komentář. Váš bude první.
Fórum 142 téma, 276 komentáře, 105 uživatelů- Oranžový slon pro potěšení dětí 2 komentáře posledni: 14.06.2011
- 17 poboček za 9 měsíců 2 komentáře posledni: 16.07.2011
- Franchisingová smlouva 2 komentáře posledni: 30.11.2017
- Kolik může stát pronájem v nákupním centrum? 2 komentáře posledni: 10.04.2011
- Záruky pro začínající podnikatele 2 komentáře posledni: 04.07.2011
- Franchisová EVROPA 2 komentáře posledni: 24.10.2011
- Co musí vědět franchisor a franchisant o sobě navzájem? 2 komentáře posledni: 12.09.2011
- České Bageterie Boulevard jsou určeny na bulváry větších... 4 komentáře posledni: 04.10.2010
- Obchodní centrum za tři miliardy 1 komentář posledni: 30.03.2012
- Z Loun do Karlových Varů 1 komentář posledni: 05.03.2012