01.04.2013

Výhodou je důraz na kvalitu

Franchisová síť Oxalis plánuje další rozvoj. S konkrétními plány se nám svěřila manažerka maloobchodní a franchisové sítě Pavlína Křivánková.

Vaše společnost se účastnila Veletrhu Franchise Meeting Point v Brně a Výstavy franchisingu v Praze. Jak byste zhodnotila přínos těchto akcí společnost Oxalis?

Rozhodně je pro nás velmi důležité se těchto akcí účastnit, ať už s plánem získání nových franchisantů, nebo zviditelnění se v rámci franchisových systémů v České republice. Zatím je velmi předběžné jakékoliv hodnocení, vzhledem k tomu, že otevření franchisové jednotky předchází poměrně náročné a delší sbližování franchisora s franchisantem. Zatím máme pár zajímavých kontaktů a uvidíme, jak se věci vyvinou.

Letos byste chtěli otevřít 20 franchisových prodejen. Máte už nějaký plán, jak toho dosáhnout?

V současné době máme 11 franchisových jednotek a doufáme, že se nám podaří otevřít 2-3 další. 20 by bylo rozhodně velmi troufalé číslo a nejspíš i nemožné. Krom franchisových jednotek máme ještě i svých firemních 24 speciálních obchodů.

Působíte i na Slovensku. Jak se Vám tam daří ve srovnání s českým trhem?

Na Slovensku máme velkoobchodního partnera, ale rozhodně plánujeme tímto směrem rozšířit i naši maloobchodní síť.

České čaje uspěly i za hranicemi. Na kterém trhu mají největší úspěch? Kam byste rádi dále vyváželi?

V současné době vyvážíme do 38 zemí světa. Nejvíce se nám daří právě v sousedním Slovensku, v Polsku, zajímavé partnery máme třeba v Itálii, na Ukrajině, ve Velké Británií. Naše čaje jsou k dostání i v Singapuru nebo třeba Malajsii. Rádi bychom pronikli ve větším měřítku do USA a Kanady.

Jak bojujete s konkurencí s čaji ze zemí jako Čína či Indie?

Konkurence zde je a bude vždy. Je zdravé a užitečné být nucen se i tímto způsobem pohybovat stále dopředu. Naší velkou výhodou oproti konkurentům je naše maloobchodní síť. Vytvořili jsme si odbytiště našich produktů. Naší konkurenční výhodou je také vysoký důraz na kvalitu a služby poskytované našim velkoobchodním i maloobchodním zákazníkům.

Plánujete založit třeba i mezinárodní pobočku v zahraničí?

Prozatím toto v našich plánech nefiguruje.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

1

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank