17.03.2014

Důraz na důvěru

Pneuservisy Euromaster, které se rozvíjejí pomocí franchisové spolupráce, mají za sebou úspěšný rok. Podle jednatele Miloše Hanefla však existují důležité lokality, které ještě firma nemá obsazeny.

V prosinci Euromaster uspořádal pravidelné setkání franchisantů, kde jste hodnotili uplynulý rok. Jak byste jej zhodnotil?

Rok 2013 musíme hodnotit ve dvou rovinách. Z pohledu výsledků a hospodaření našich franchisantů a jejich spokojenosti s konceptem Euromaster můžeme říci, že vše směřuje správným směrem a po nepříznivém vývoji na trhu pneumatik v posledních letech se blízká na lepší časy. Neustále se daří snižovat tlaky na upadající produktovou marži efektivnějším prodejem ostatního zboží a zejména služeb. Ve druhé rovině je nutné zmínit, že se nám nedaří dynamicky síť Euromaster rozšiřovat.

Miloš Hanefl z Euromasteru Foto Euromaster

Společnost Euromaster řídí ve své síti 18 franchisových poboček. Firma vidí potenciál na českém trhu v 50 až 60 servisech.

Jaké plány jste si vytyčili na tento rok?

Spokojený a profitabilní franchisant pod rozrůstající se značkou Euromaster, dále se zejména pak zaměřit na kvalitu a počet servisních míst kde si budou naši zákazníci spokojeně moci nakoupit zboží i služby. Pro naše zákazníky chceme být přirozenou volbou a partnerem, jemuž důvěřují. Jejich důvěru chceme získávat skrze péči o ně, naši odbornost a férové jednání.

Jak hledáte vhodné franchisanty? Chystáte se navštívit i nějaké akce, které se zabývají franchisingem?

Pneuservisní / autoservisní činnost je oblast, kde příliš mnoho nových subjektů nevzniká, a tudíž se soustředíme na stávající základnu firem poskytující tyto služby, ať již pro osobní či nákladní, nebo zemědělská vozidla. Plánujeme pasivní účast na mezinárodní Výstavě pro podnikání a franchising.

Jsou některé lokality, které se Vám nepodařilo obsadit? Jaký je důvod?

Zajisté těch lokalit je více. Ambice Euromaster je v počtu cca 50-60 servisních center a dnes jsme stále ještě pod hranicí 20 servisních center. Jmenoval bych tedy lokalit více, mezi ty nejlukrativnější patří - Praha, České Budějovice, Olomouc, Ústí nad Labem.

Jak byste popsal trh pneuservisů v České republice? Jaká je konkurence?

Pneuservisů v ČR je celá škála od garáží až po nově vybudovaná centra a trh se v tomto směru výrazně nemění. Naším směrem je spíše spokojený zákazník, jež se k nám bude vracet a doporučovat nás i svým obchodním partnerům, přátelům či známým.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank