Společnost Euromaster řídí ve své síti 18 franchisových poboček. Firma vidí potenciál na českém trhu v 50 až 60 servisech.
Pondělí
17.03.2014
Pneuservisy Euromaster, které se rozvíjejí pomocí franchisové spolupráce, mají za sebou úspěšný rok. Podle jednatele Miloše Hanefla však existují důležité lokality, které ještě firma nemá obsazeny.
 

V prosinci Euromaster uspořádal pravidelné setkání franchisantů, kde jste hodnotili uplynulý rok. Jak byste jej zhodnotil?

Rok 2013 musíme hodnotit ve dvou rovinách. Z pohledu výsledků a hospodaření našich franchisantů a jejich spokojenosti s konceptem Euromaster můžeme říci, že vše směřuje správným směrem a po nepříznivém vývoji na trhu pneumatik v posledních letech se blízká na lepší časy. Neustále se daří snižovat tlaky na upadající produktovou marži efektivnějším prodejem ostatního zboží a zejména služeb. Ve druhé rovině je nutné zmínit, že se nám nedaří dynamicky síť Euromaster rozšiřovat.

Jaké plány jste si vytyčili na tento rok?

Spokojený a profitabilní franchisant pod rozrůstající se značkou Euromaster, dále se zejména pak zaměřit na kvalitu a počet servisních míst kde si budou naši zákazníci spokojeně moci nakoupit zboží i služby. Pro naše zákazníky chceme být přirozenou volbou a partnerem, jemuž důvěřují. Jejich důvěru chceme získávat skrze péči o ně, naši odbornost a férové jednání.

Jak hledáte vhodné franchisanty? Chystáte se navštívit i nějaké akce, které se zabývají franchisingem?

Pneuservisní / autoservisní činnost je oblast, kde příliš mnoho nových subjektů nevzniká, a tudíž se soustředíme na stávající základnu firem poskytující tyto služby, ať již pro osobní či nákladní, nebo zemědělská vozidla. Plánujeme pasivní účast na mezinárodní Výstavě pro podnikání a franchising.

Jsou některé lokality, které se Vám nepodařilo obsadit? Jaký je důvod?

Zajisté těch lokalit je více. Ambice Euromaster je v počtu cca 50-60 servisních center a dnes jsme stále ještě pod hranicí 20 servisních center. Jmenoval bych tedy lokalit více, mezi ty nejlukrativnější patří - Praha, České Budějovice, Olomouc, Ústí nad Labem.

Jak byste popsal trh pneuservisů v České republice? Jaká je konkurence?

Pneuservisů v ČR je celá škála od garáží až po nově vybudovaná centra a trh se v tomto směru výrazně nemění. Naším směrem je spíše spokojený zákazník, jež se k nám bude vracet a doporučovat nás i svým obchodním partnerům, přátelům či známým.


Populární na fóru

Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Rychlá franšíza

Nebojte se franšízy, pokud přesto váháte tak si přečtěte článek jak na franšízu - http://bizking.cz/media/jak-ziskat-fran-izu a hned budete mít jasno. Já už...

1 komentář(e)
posledni 24.06.2016
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

5 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

5 komentář(e)
posledni 06.11.2014