Akvizice na lékárenském poli
Díky akvizici dojde k rozšíření sítě Benu, která se u nás rozvíjí prostřednictvím franšízových partnerů, o devět nových poboček. Skupina Phoenix již v lednu 2015 oznámila akvizici slovenské společnosti Sunpharma za podmínky schválení transakce antimonopolním úřadem. Tento souhlas byl udělen v červnu letošního roku.
Lékárny Sunpharma, kterých na Slovensku zatím najdeme 44 a v tuzemsku devět, se nacházejí především v prémiových lokalitách, jakými jsou například nákupní centra. Očekává se, že akvizice lékáren umožní skupině Phoenix další rozvoj současné vedoucí pozice na Slovensku. K posílení dojde však i na našem trhu. Na začátku letošního roku měla franšízová síť lékáren na trhu 168 poboček, z nichž 51 bylo v rukách franšízantů.
S dalším rozvojem značka na trhu počítá. “Naším cílem je samozřejmě neustálý růst a rozvoj sítě lékáren BENU. V tomto roce pracujeme na několika projektech a plánujeme síť BENU rozšířit minimálně o 20 lékáren,“ prozrazuje Michaela Giblová, franšízová manažerka sítě s tím, že při další expanzi počítá i s využitím franšízantů, u kterých vidí velký přínos. “Ten spatřujeme především v tom, že jsme díky našim franšízovým partnerům mohli obsadit oblasti, kde zatím vlastní lékárny nemáme a tak nabídnout kvalitu a péči našim zákazníkům po celé ČR,“ doplňuje Giblová.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...