01.09.2015
Čistota posiluje
QuickWash otevře svou třetí pobočku. Franšízové provozovny by měly brzy následovat.
Koncept samoobslužných čistíren QuickWash nadále rozšiřuje svou pobočkovou síť pomocí vlastních provozoven a aktivně jedná s potenciálními franšízovými partnery. Již v červnu společnost otevřela svou druhou filiálku a na další se brzy mohou těšit obyvatelé ostravské čtvrti Poruba.
První samoobslužná prádelna QuickWash byla otevřena v dubnu roku 2014 jako pilotní projekt v Ostravě. Firma hledá franšízové partnery pro pobočky na území celé České republiky.
„Pobočka v Havířově je úspěšná podle našich očekávání, stále je však poměrně nová a zabíhá se,“ komentuje Tomáš Drga, ředitel firmy Primus, která za QuickWash stojí. Firma aktuálně jedná s několika potenciálními franšízanty o rozšíření podnikání do dalších měst.
Pouze kvalita nestačí
V dnešní době je potřeba nabízet nejen kvalitní služby, ale zároveň k nim přidat něco navíc. Proto mnoho firem využívá různé klientské benefity a ani QuickWash není výjimkou. „Naším zákazníkům nabízíme věrnostní program. Každé desáté praní je pro ně díky speciální kartičce zdarma,“ přibližuje Drga.
Firma doposud rozšiřuje své služby pomocí vlastních provozoven. Stále hledá zájemce o franšízovou spolupráci. Každý franšízor preferuje u svých partnerů určité vlastnosti, které by měly korespondovat s firemní filozofií. „Ideální franšízant by měl být zapálený a měl by mít opravdovou chuť podnikat,“ vysvětluje Drga.
Úspěch nepřichází okamžitě
Podle něj je na začátku podnikání nutné, aby franšízový kandidát nalezl vhodné prostory a počítal s tím, že každý byznys potřebuje určitou dobu, než se rozjede podle představ. Zkušenosti firmy ukazují, že poté už je nutné pobočku pouze udržovat.Vhodné místo pro otevření čistírny musí mít rozlohu mezi 50 až 70 metrů čtverečných. Přívod vody a elektřiny, napojení na kanalizaci a ventilační systém. Důležitá je také možnost parkování a vhodná je i přípojka plynu.
Zájemce o vlastní samoobslužnou čistírnu si musí připravit zhruba 1,5 milionů korun. Vstupní licenční poplatek činní 60 tisíc korun. Marketingová taxa, kterou franšízant odvádí franšízorovi dosahuje 3% z obratu. Mateřská firma na oplátku nabízí podporu formou reklamy, potřebné manuály konceptu a mimo jiné také záruční servis strojů po dobu 24 měsíců.
Čistota posiluje
K tomuto článku není zatím komentář. Váš bude první.
Fórum 142 téma, 276 komentáře, 105 uživatelů- Oranžový slon pro potěšení dětí 2 komentáře posledni: 14.06.2011
- 17 poboček za 9 měsíců 2 komentáře posledni: 16.07.2011
- Záruky pro začínající podnikatele 2 komentáře posledni: 04.07.2011
- Kolik může stát pronájem v nákupním centrum? 2 komentáře posledni: 10.04.2011
- Franchisingová smlouva 2 komentáře posledni: 30.11.2017
- Co musí vědět franchisor a franchisant o sobě navzájem? 2 komentáře posledni: 12.09.2011
- Obchodní centrum za tři miliardy 1 komentář posledni: 30.03.2012
- České Bageterie Boulevard jsou určeny na bulváry větších... 4 komentáře posledni: 04.10.2010
- Z Loun do Karlových Varů 1 komentář posledni: 05.03.2012
- Češi jsou úspěšní vývozci čaje 1 komentář posledni: 03.06.2010