01.09.2015

Čistota posiluje

QuickWash otevře svou třetí pobočku. Franšízové provozovny by měly brzy následovat.

Koncept samoobslužných čistíren QuickWash nadále rozšiřuje svou pobočkovou síť pomocí vlastních provozoven a aktivně jedná s potenciálními franšízovými partnery. Již v červnu společnost otevřela svou druhou filiálku a na další  se brzy mohou těšit obyvatelé ostravské čtvrti Poruba.

Dívka v samoobslužné prádelně dává prát Foto QuickWash

První samoobslužná prádelna QuickWash byla otevřena v dubnu roku 2014 jako pilotní projekt v Ostravě. Firma hledá franšízové partnery pro pobočky na území celé České republiky.

 „Pobočka v Havířově je úspěšná podle našich očekávání, stále je však poměrně nová a zabíhá se,“ komentuje Tomáš Drga, ředitel firmy Primus, která za QuickWash stojí. Firma aktuálně jedná s několika potenciálními franšízanty o rozšíření podnikání do dalších měst.

Pouze kvalita nestačí

V dnešní době je potřeba nabízet nejen kvalitní služby,  ale zároveň k nim přidat něco navíc. Proto mnoho firem využívá různé klientské benefity a ani QuickWash není výjimkou. „Naším zákazníkům nabízíme věrnostní program. Každé desáté praní je pro ně díky speciální kartičce zdarma,“ přibližuje Drga.

Firma doposud rozšiřuje své služby pomocí vlastních provozoven. Stále hledá zájemce o franšízovou spolupráci. Každý franšízor preferuje u svých partnerů určité vlastnosti, které by měly korespondovat s firemní filozofií. „Ideální franšízant by měl být zapálený a měl by mít opravdovou chuť podnikat,“ vysvětluje Drga.

Úspěch nepřichází okamžitě

Podle něj je na začátku podnikání nutné, aby franšízový kandidát nalezl vhodné prostory a počítal s tím, že každý byznys potřebuje určitou dobu, než se rozjede podle představ. Zkušenosti firmy ukazují, že poté už je nutné pobočku pouze udržovat.Vhodné místo pro otevření čistírny musí mít rozlohu mezi 50 až 70 metrů čtverečných. Přívod vody a elektřiny, napojení na kanalizaci a ventilační systém. Důležitá je také možnost parkování a vhodná je i přípojka plynu.

Zájemce o vlastní samoobslužnou čistírnu si musí připravit zhruba 1,5 milionů korun. Vstupní licenční poplatek činní 60 tisíc korun. Marketingová taxa, kterou franšízant odvádí franšízorovi dosahuje 3% z obratu. Mateřská firma na oplátku nabízí podporu formou reklamy, potřebné manuály konceptu a mimo jiné také záruční servis strojů po dobu 24 měsíců. 

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank