27.10.2015

Partner do byznysu

Možnost provozování franšízové pobočky a opora stabilní značky. To je to, co přivedlo Michala Dinu k franšízové síti MaxDrive.

Již druhým rokem provozuje Michal Dinu franšízovou pobočku sítě mobilních myček aut MaxDrive, která má na starosti Prahu a střední Čechy. Před těmi dvěma lety byl jedním z prvních franšízových partnerů značky, který vstoupil do sítě v momentě, kdy se tato možnost naskytla.

MaxDrive auto Foto MaxDrive

Cílem MaxDrive je dále expandovat a prostřednictvím franšízy otevřít dalších 20 poboček v následujících dvou letech. Franšízovou pobočku je možné vést přímo, nebo jako investici prostřednictvím personálu. Obvyklá doba rozjezdu v novém regionu jsou tři měsíce.

Důkazem toho, že je se vstupem do sítě MaxDrive spokojen, svědčí i to, že chce v konceptu MaxDrive i nadále působit. Vidí v něm totiž velký potenciál. „Jsem přesvědčen, že MaxDrive nabízí službu, která u nás chyběla. Připojení se k této značce tak vidím jako krok správným směrem, a to i vzhlede k dalšímu rozvoji, protože vidím, že zde existuje řada dalších možností, jak s konceptem pracovat,“ říká Michal Dinu.

Jako největší přínos franšízového způsobu podnikání vidí Michal Dinu v možnosti vedení vlastního podniku a řízení svého času. Pochvaluje si i spolupráci s franšízorem. „V momentě, kdy začínáte s novým projektem, do kterého vkládáte finance, je vždy dobré mít krytá záda, což v případě podpory centrály MaxDrive funguje,“ vysvětluje Michal Dinu.

Momentálně má značka MaxDrive v tuzemsku čtyři pobočky, jejichž prostřednictvím však poskytuje služby po celé České republice. V plánu má síť i překročit hranice naší země, nicméně v současné době je pro ni prioritou expanze v rámci republiky.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank