Na velikosti nezáleží
Poslední otevřenou Konopnou lékárnu, která zahájila provoz loni v listopadu, najdou příznivci přírodní medicíny a zdravého životního stylu v Mladé Boleslavi. Rozhodnutí expandovat i do tohoto více než 40tisícového města je důkazem toho, že se tomuto franšízovému konceptu se daří nejen ve velkých městech, ale i v těch menších. Majitel lékárny v menším městě má dle zkušeností řady franšízantů větší šanci stát se součástí podnikatelské komunity, což mu může s jeho podnikáním výrazně pomoci.
Stejně jako v ostatních pobočkách této sítě, i mladoboleslavská pobočka se specializuje na prodej konopných produktů. V nabídce lékárny je jak přírodní kosmetika, tak potraviny a potravinové doplňky, které si společnost Carun Pharmacy nechává vyrábět v Česku. Své finance firma investuje zejména do marketingu a budování značky.
V loňském roce firma také dále rozšiřovala své působení v zahraničí. Kromě londýnské Konopné lékárny, zahájila firma s rozšiřováním své sítě i v sousedním Polsku. Tam momentálně mohou zákazníci najít šest lékáren a firma s dalším rozvojem na polském trhu počítá i do budoucna. Již dříve avizovala plán na otevření více jak 20 nových poboček.
Nejen rozšiřováním poboček po celé republice a v zahraničí je živa franšízová síť Konopných lékáren, za níž stojí společnost Carun Pharmacy. Ta se snaží přinášet na trh nové produkty, což vítají nejen zákazníci, ale i samotní franšízanti. Díky nim totiž mohou uspokojit i další potřeby svých zákazníků a často tak získat i zákazníky nové.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...