02.02.2016

Dvacítka pod parou

Během letoška zprovoznit 20 franšízových mobilních automyček. Takový cíl má česká značka MaxDrive.

V současné době má síť mobilních parních automyček MaxDrive na tuzemském trhu pět franšízových poboček a brzy dojde k otevření další. Smělý cíl v podobě 20 nových franšíz otevřených do konce roku 2016 tak nemusí být v případě tohoto konceptu, který na našem trhu působí od roku 2013, ničím nesplnitelným. Navíc má značka na trhu dvě vlastní pobočky.

MaxDrive - stroj na čištění vozů Foto MaxDrive

Měsíční obrat jedné pobočky sítě MaxDrive se dle franšízora pohybuje od 70 do 120 tisíc korun. Franšízu je možné vést přímo, nebo jako investici - prostřednictvím personálu. Obvyklá doba rozjezdu v novém regionu je 3 měsíce. V rámci spolupráce získá franšízant kompletní vybavení potřebné k činnosti, tedy vozidlo, čistící stroje nebo autokosmetiku.

Jak firma upozorňuje, franšízový koncept MaxDrive je vhodný nejen pro samostatné podnikání, ale i jako přidružená činnost ke stávajícímu předmětu podnikání. Franšízu tak může její majitel vést jak přímo, tak i prostřednictvím personálu, který projde náležitým školením. MaxDrive se tak nebojí do své sítě franšízantů přimět i ty z řad investorů. Často totiž poskytovatelé licencí hledají striktně takové franšízové partnery, kteří se budou na provozu jejich poboček aktivně podílet sami.

Od zájemce o franšízovou licenci očekává MaxDrive složení vratné kauce ve výši 72 600 korun, kterou složí v den podpisu franšízové smlouvy. Ta slouží jako peněžitá jistota k zajištění plnění povinností franšízanta. Do šesti měsíců od podpisu smlouvy pak musí franšízant uhradit franšízový poplatek za poskytnutí licence, který činí 60 tisíc korun. Měsíčně pak na franšízové partnery čeká poplatek 15 tisíc korun. Ten pokryje náklady spojené s pronájmem a servisem vozidla, provozem dispečinku, marketingovou podporou či zajištěním skladových prostor.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank