07.03.2016

Cílem je dvacítka

S Beauty Cosmetics spolupracoval Petr Vicenda již před 18 lety. Pak se jejich cesty rozešly, aby se nyní stal master-franšízantem sítě pro Českou republiku.

K opětovnému navázání spolupráce došlo dle slov Petra Vicendy před zhruba rokem, kdy značka Beauty Cosmetics rozšířila svůj sortiment o řadu pleťové kosmetiky a systém prodeje rozlévaných parfémů. Jeho výhodou tak bylo, že nevstupoval do zcela neznámých vod, ale podařilo se navázat na dřívější fungující partnerství.

Beauty Cosmetics obrazek Foto Beauty Cosmetics

Pro otevření ostrovního prodejního místa v OC je třeba prostor od 5m2. V kamenné prodejně je náročnost na plochu obdobná, každou franšízu je nutné do interiéru zapracovat individuálně.

Cílem sítě v České republice je v průběhu letošního roku uzavřít smlouvy s 20 franšízovými partnery. Dosavadní síť by se tak měla dočkat opravdu razantního rozšíření. Dnes totiž u nás najdeme celkem dvě pobočky značky Beauty Cosmetics, a to v OC Plaza Plzeň, kde se nachází vlastní prodejna. Druhá filiálka pak funguje pod vedením franšízanta v opavském Albertu.

„Pobočky mohou vznikat v podstatě kdekoliv, jako samostatné prodejní místo nebo jako doplňkový předmět podnikání ke stávajícímu byznysu, který našemu potenciálnímu partnerovi již běží,“ říká Petr Vicenda s tím, že dle možností a představ partnera je možné nastavit výši investice, což velmi rozšiřuje okruh partnerů, které franšíza může oslovit. Počáteční investice s tak může pohybovat v rozmezí od 30 do 300 tisíc korun.

„Myslím, že naším partnerem se stane člověk, který hledá vlastní uplatnění, kterému nevyhovuje zaměstnanecké prostředí a je připraven investovat do vlastního projektu, který by mohl dále rozvíjet. Druhý okruh tvoří firmy nebo živnostníci, hledající způsob, jak zvýšit obrat a profit svého stávajícího podnikání,“ popisuje „ideálního“ franšízanta Petr Vicenda.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank