15.03.2016
Luxus dá vydělat
Z pobřeží Jadranu k nám se svými parfémy míří značka L`ARÔME. Pro vybudování a další rozvoj sítě zde hledá franšízanty.
Péče o zdraví a zevnějšek, to je oblast, do které jsou Češi ochotni investovat stále více. Není tedy divu, že tuzemský trh láká stále více značek, které v této oblasti působí. Nejnověji k nám se svými produkty míří chorvatská značka L`ARÔME, která se specializuje na prodej rozlévaných parfémů. V domácím Chorvatsku má síť 31 poboček, z nichž 30 je provozováno franšízanty.
Momentálně obchody L`ARÔME nabízí svým zákazníkům a zákaznicím 110 dámských a 60 pánských parfémů. Ty jsou vyráběny Grasse v Provence, ve Francii, v továrně, která se může pochlubit 52letou tradicí. L`ARÔME rozlévané parfémy umožňují zákazníkům vybrat si nejen typ parfému, který chtějí, ale také množství, který potřebují.
Zájemce o podnikání pod hlavičkou L`ARÔME si může zvolit mezi otevřením klasické franšízové monobrandové prodejny, nebo pobočky ve formátu shop-in-shop. Z tohoto důvodu si značka pro náš trh připravila hned několik modelů spolupráce. První je pořízení master-franšízové licence, která jejího držitele zavazuje k otevření alespoň jedné pobočky s L`ARÔME produkty a dalšímu rozvoji sítě. Díky pořízení master licence je jejímu držiteli garantována územní exkluzivita.
Další možností je stát se majitelem jedné franšízové prodejny či získat oprávnění na otevření obchodu shop-in-shop. Minimální investice do otevření pobočky „na klíč“ je 1425 eur. Značka L`ARÔME také nabízí svým potenciálním partnerům začít jako majitelé jedné pobočky a po uplynutí tří měsíců se rozhodnout stát se master-franšízantem. Podmínkou však je, že jako master-franšízant má vypracovaný podnikatelský plán pro rozšiřování sítě na území, na něž získal exkluzivitu.
Luxus dá vydělat
K tomuto článku není zatím komentář. Váš bude první.
Fórum 142 téma, 276 komentáře, 105 uživatelů- Oranžový slon pro potěšení dětí 2 komentáře posledni: 14.06.2011
- 17 poboček za 9 měsíců 2 komentáře posledni: 16.07.2011
- Kolik může stát pronájem v nákupním centrum? 2 komentáře posledni: 10.04.2011
- Záruky pro začínající podnikatele 2 komentáře posledni: 04.07.2011
- Franchisingová smlouva 2 komentáře posledni: 30.11.2017
- České Bageterie Boulevard jsou určeny na bulváry větších... 4 komentáře posledni: 04.10.2010
- Co musí vědět franchisor a franchisant o sobě navzájem? 2 komentáře posledni: 12.09.2011
- Franchisová EVROPA 2 komentáře posledni: 24.10.2011
- Obchodní centrum za tři miliardy 1 komentář posledni: 30.03.2012
- Z Loun do Karlových Varů 1 komentář posledni: 05.03.2012