Zúročit kontakty
Franšízant Business for Breakfast Libor Zinkaizl se rozhodl přenechat vybudované kluby v centru Prahy zájemcům, kteří je budou moci dále rozvíjet. „Šest let spolupráce s Business for Breakfast mě naučilo vést podnikatele, organizovat je do skupin, a motivovat ke spolupráci mezi sebou. Pomohlo mi též rozvinout své kontakty a lépe je využívat pro projekty nebo nové obchodní příležitosti,“ říká business developer Libor Zinkaizl s tím, že každý nový byznys přejde časem do stabilnější fáze, na kterou by měl přijít typově jiný člověk.
Pro společnost samotnou je dobrou vizitkou, posune-li působení franšízanta v konceptu do fáze, kdy chce sám rozvíjet vlastní podnikání. Aktuálně koncept nabízí franšízantům převzetí klubů v lokalitách Prahy 1, 4 a 8 a k dispozici je i klub v Liberci. Zájemcům se tak nabízí možnost odkoupení zavedeného a fungujícího byznysu. Vytváření vlastních kontaktů pro budoucí byznys je tím, co ve stále větší míře láká mladé podnikatele. O vzrůstající popularitě svědčí, že se v prvních osmi měsících loňského roku v klubech zrealizovaly zakázky za bezmála 70 milionů korun.
Kromě zavedených klubů nabízí Business for Breakfast nové franšízové licence, přičemž je možné vybírat ze dvou variant. Licence na provozování 10 klubů stojí 700 tisíc korun, na vedení pěti klubů 450 tisíc. „Naším cílem je kultivace podnikatelského prostředí prostřednictvím networkingu, což dle našich dlouholetých zkušeností funguje. Rozvíjet podnikání na základě korektních osobních vztahů a doporučení přinese podnikatelům nejen zisk, ale také uspokojení, že dělají byznys jinak,“ popisuje ředitelka Business for Breakfast Česká republika Kamila Zárychtová výhody tohoto podnikání.
Pro spolupráci není zakoupení franšízové licence nezbytnou podmínkou. Koncept umožňuje zájemcům stát se i manažerem klubu. Pro tuto pozici je nutné úspěšně absolvovat základní školení vedení klubu, za které podnikatel zaplatí dvacet tisíc korun. Dále musí složit depozit třicet tisíc, který je vratný po splnění výkonnostních podmínek.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšízový koncept networkingových setkání Business for Breakfast slouží k navazování kontaktů při neformální příležitosti snídaní. Jak se mu u nás daří?
S franšízovou sítí Business for Breakfast se Regina Vondrová setkala před sedmi lety. Co ji přimělo stát se její součástí a rozjet vlastní podnikání?
Rok 2021 osobnímu setkávání příliš nepřál. I přesto si ale podnikatelé v Business for Breakfast zprostředkovali zakázky v hodnotě 64,8 milionu Kč.
Centrála franšízové sítě Business for Breakfast založila první online podnikatelský klub. Jak z toho mohou těžit franšízanti?
Vládní nařízení omezují fungování konceptu Business for Breakfast již přes rok. Nyní vzniká první online networkingový klub. V budoucnu se zapojí i franšízanti.
Nejčtenější
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Stárnutí evropské populace zvyšuje poptávku po službách péče o seniory. Franšízingové příležitosti vznikají i v tomto oboru. U nás zatím na trhu chybí.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Realitní franšíza Remax potvrzuje oživení realitního byznysu. Kde jsou další příležitosti a jak vypadá spolupráce s touto značkou nám přiblížil generální ředitel Jan Hrubý.