28.07.2016

Networking posiluje

Podnikatelské kluby Business for Breakfast zrealizovaly v prvním pololetí zakázky za více než 58 milionů korun. Zájemci si mohou pořídit licenci mini nebo standard.

Správně realizovaný networking může podnikatelům přinést nejen nové kontakty, ale i profit v podobě hodnotných zakázek. O tom se mohli přesvědčit členové podnikatelských klubů Business for Breakfast (BforB), kteří si za první pololetí letošního roku mezi sebou vyměnili 4457 doporučení a kontaktů na nové zákazníky. Podle interních dat bylo v klubech přivítáno 1760 hostů, přičemž počet obchodních schůzek, které si mezi sebou a svými hosty členové klubů sjednali, přesáhl 9 tisíc. Celkově tak členové díky svému působení v klubech zrealizovali a zaevidovali zakázky v hodnotě 58 361 459 korun.

business for braekfast Foto Business for Breakfast

Kluby BforB umí měřit aktivitu a výsledky každého podnikatele i klubu jako celku. Díky tomu je koncept schopen oběma stranám ukázat, jak si mohou být vzájemně přínosné.

Business for Breakfast jako franšízový koncept nabízí možnost získání franšízové licence. Zájemci si mohou vybrat ze dvou variant. Mohou si pořídit tzv. mini licenci na provozování tří klubů BforB za 300 tisíc korun, nebo získat licenci standard na vedení pěti klubů za 450 tisíc korun. Návratnost investice v případě mini licence se při dodržování všech pravidel dostavuje zhruba po půl roce, v případě provozování pěti klubů je návratnost investice v horizontu 12 měsíců.  „Naším cílem je dát šanci dalším podnikatelům podílet se na kultivaci podnikatelského prostředí v České republice prostřednictvím networkingu, což dle našich dlouholetých zkušeností funguje,“ vysvětluje Kamila Zárychtová, ředitelka Business for Breakfast, která koncept networkingových klubů přinesla do Česka z Velké Británie.

Kromě dvou licencí nabízí značka BforB i možnost spolupráce v podobě vedení vlastního networkingového klubu BforB, a to bez nutnosti pořizovat si franšízovou licenci a vynakládat tak vysoké finanční prostředky na budování zcela nové značky. V takovém případě stačí za asistence centrály absolvovat základní školení vedení klubu. „Díky řízení vlastního podnikatelského klubu můžete jako jeho manažer dosáhnout mnohonásobně vyššího počtu zakázek získaných prostřednictvím doporučení a referencí od vašich již existujících kontaktů. A to ´jen´ aplikací systému BforB do vaší vlastní sítě kontaktů,“ uzavírá Kamila Zárychtová.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank