"Základem je osobní přístup ke každému zákazníkovi. Je nutné si uvědomit, že žijeme v uspěchané době, kdy řada lidí nemá čas na pořádný odpočinek a nechce ho ztrácet ani při výběru dovolené," vysvětluje Eva Tomšejová.
Úterý
01.11.2016
Poctivá práce přináší úspěch. O tom se přesvědčila i Eva Tomšejová, která se díky své píli stala franšízantkou sítě CK Fischer.
 

Vše začalo v roce 2007, kdy přijala nabídku svého bývalého kolegy a nechala se zaměstnat v cestovní kanceláři. „Zprvu mne ten nápad trochu vyděsil. V předchozí firmě jsem pracovala jako obchodní zástupce pro celé Čechy, denně jsem byla v terénu. Práce v kanceláři tak ve mně vzbuzovala určité obavy. Neuměla jsem si představit, že budu trávit celé dny na jednom místě,“ vzpomíná Eva Tomšejová.

Nakonec se však rozhodla šanci využít a skočila do práce v cestovním ruchu rovnýma nohama. Nastoupila totiž v srpnu, tedy v době, kdy sezóna zájezdů vrcholí a cestovní kanceláře tak mají plné ruce práce. „O cestovním ruchu jsem toho v době svých začátků věděla opravdu málo. Díky trpělivosti a pomoci všech svých kolegů jsem se však zvládla rychle zorientovat a dokázala v plném nasazení dokončit sezónu ke spokojenosti všech – kolegů i zákzníků,“ popisuje své začátky Eva Tomšejová.

Během šesti let, kdy pracovala jako zaměstnankyně jednoho z franšízantů CK Fischer, měla na starosti tři provozovny. Plně se v nich starala o prodej, administrativu, výběr a zaškolování nových zaměstnanců. Zkrátka dělala všechno to, jako by byla sama majitelkou těchto franšízových provozoven. Proto není divu, že když v roce 2012 ukončila centrála cestovní kanceláře spolupráci s jejím zaměstnavatelem, byla to právě ona, kdo od vedení dostal nabídku na převzetí těchto franšízových poboček.

Klient na prvním místě

Pro Evu Tomšejovou tak nastala další chvíle rozhodování. A jak sama říká, nebylo to opět nic jednoduchého. „Po šesti letech usilovné práce jsem totiž uvažovala o tom, že musím trochu zvolnit. A převzetí tří kanceláří do tohoto plánu úplně nezapadalo. Proto jsem se rozhodla převzít jen jednu franšízovou pobočku, a to tu v Mělníce. Sice musím každý den do práce dojíždět, ale jsem spokojená,“ říká Eva Tomšejová s tím, že je v podstatě jedno, kde se její pobočka nachází. Klientela totiž podle ní není jen o místě prodeje. Po několika letech práce s klienty z celé republiky může těžit z jejich spokojenosti a z toho, že se k ní rádi vrací. A je jim jedno, zda ji najdou v Praze nebo v několikanásobně menším Mělníku. „Technologie nám umožňují pracovat i na dálku, což je velká výhoda,“ doplňuje Tomšejová.

Právě spokojený klient je alfou a omegou úspěšné cestovní kanceláře. A moc dobře to ví i majitelka mělnické pobočky CK Fischer. Jak však dnešní poměrně náročnou klientelu uspokojit? „Základem je osobní přístup ke každému zákazníkovi. Je nutné si uvědomit, že žijeme v uspěchané době, kdy řada lidí nemá čas na pořádný odpočinek a nechce ho ztrácet ani při výběru dovolené. A právě od toho jsme tu my, kdo jim pomůže alespoň na chvíli zastavit a musí být naším primárním cílem, aby si užili dovolenou co možná nejvíce,“ vysvětluje Eva Tomšejová.

Celý článek a další zajímavosti nejen o podnikání pod známou značkou si můžete přečíst v magazínu Vlastni firma franchising (02/2016), který zakoupíte v prodejnách tisku nebo online s doručením zdarma.


Populární na fóru

Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Rychlá franšíza

Nebojte se franšízy, pokud přesto váháte tak si přečtěte článek jak na franšízu - http://bizking.cz/media/jak-ziskat-fran-izu a hned budete mít jasno. Já už...

1 komentář(e)
posledni 24.06.2016
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

5 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

5 komentář(e)
posledni 06.11.2014