Bez vody a bez nákladů
Takřka nulové zařizování na úřadech, možnost vybrat si mobilní verzi konceptu, která nevyžaduje náročnou vstupní investici, kompletní školení, unikátní patentované čisticí přípravky. To jsou pouze některé výhody spolupráce se značkou No-H2O. Koncept biologicky šetrných myček automobilů vymyslel v roce 2007 v Irsku atumobilový závodník Emmet O’Brien. V roce 2015 vznikla distribuce pro Českou republiku a o rok později byla prodána česká master franšíza.
Loni v létě společnost No-H2O spustila první flotily mobilního mytí, takže si zákazníci mohou služby objednat až domů. Zatím je pokryto celé území Prahy. Současně společnost zahájila provoz první mobilní aplikace na mobilní mytí automobilů v zemi. Franšízanti konceptu mají v průměru měsíční příjem kolem 30 tisíc korun. Příjem mají jak ze služeb, tak z prodeje mycích prostředků a dalších produktů i skrze e-shop.
Z Prahy i do krajských měst
Pražská společnost No-H2O nabízí tři možnosti spolupráce. Stacionární myčka je vhodná pro garážové domy, byznysová a kancelářská centra, obchodní centra, a je určená pro celoroční provoz. Sezónní myčka se hodí ideálně pro venkovní umístění, její výhodou je v případě potřeby jednoduché přemístění. Aktuálně nejpopulárnější mobilní verze myčky umožňuje služby provozovat doma u zákazníků, a vyžaduje opět celoroční obluhu a provoz.
Náklady na pobočku se podle zástupce konceptu Radka Řechky liší podle zvoleného typu provozovny. V případě stacionární myčky jde o částku asi 250 tisíc korun bez DPH, obsahuje ale i potřebný materiál na 1. měsíc provozu. Varianta mobilního mytí stojí okolo 145 tisíc korun. Nezahrnuje přitom dopravní prostředek, který je možné získat prostřednictvím centrály na operativní leasing. Podle Řechky by se koncept měl postupem času objevit také v krajských i menších městech.
PŘEČTI ČLÁNKY
„Jsme jedinou franšízovou sítí v oboru v EU, která nabízí jednoroční zkušební období „partnerství“, říká Radek Straka, majitel franšízy Extra Services.
Byznys, který nikdy nespí. Tak lze popsat provozování čerpacích stanic. Příležitost stát se jejich provozovateli nabízí například síť OMV.
Společnost DoDo otevřela letos na podzim nové franšízové pobočky. Další rozšiřování sítě franšízantů chystá na rok 2023.
Společnost Adiv Lease hledá partnery podnikatele, díky nimž rozšíří síť Rent-pointů. Co vše potřebují k rozjezdu svého podnikání?
Prázdniny a doba dovolených jsou za námi. Láká vás podnikání v cestovním ruchu? S franšízou Colona Glamping můžete rozjet byznys i do půl roku.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Výrobce oken VPO Protivanov nabízí svým partnerům zásadní konkurenční výhodu. 30 let na trhu se zapsalo do povědomí zákazníků.
„Franšízová síť kaváren CrossCafe umí pomoci těm, kteří chtějí začít kavárenský byznys,“ říká ředitel společnosti Mgr. David Štangler.
Franšízová síť realitních kanceláří i po 17 letech na trhu nachází prostor pro nové pobočky. Své portfolio nyní rozšíří i o možnosti investic.
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...