Unikátní technologie myček No-H2O šetří vodu, produkty určené k čištění vozidel jsou snadno biologicky odbouratelné. Neobsahují rozpouštědla ani kyseliny, a tím se významně odlišují od konkurence.
Středa
10.05.2017
Franšízy originálního mytí automobilů bez vody No-H2O u nás působí již přes rok. Populární jsou nyní mobilní myčky s nízkou investicí.
 

Takřka nulové zařizování na úřadech, možnost vybrat si mobilní verzi konceptu, která nevyžaduje náročnou vstupní investici, kompletní školení, unikátní patentované čisticí přípravky. To jsou pouze některé výhody spolupráce se značkou No-H2O. Koncept biologicky šetrných myček automobilů vymyslel v roce 2007 v Irsku atumobilový závodník Emmet O’Brien. V roce 2015 vznikla distribuce pro Českou republiku a o rok později byla prodána česká master franšíza.

Loni v létě společnost No-H2O spustila první flotily mobilního mytí, takže si zákazníci mohou služby objednat až domů. Zatím je pokryto celé území Prahy. Současně společnost zahájila provoz první mobilní aplikace na mobilní mytí automobilů v zemi. Franšízanti konceptu mají v průměru měsíční příjem kolem 30 tisíc korun. Příjem mají jak ze služeb, tak z prodeje mycích prostředků a dalších produktů i skrze e-shop.

Z Prahy i do krajských měst

Pražská společnost No-H2O nabízí tři možnosti spolupráce. Stacionární myčka je vhodná pro garážové domy, byznysová a kancelářská centra, obchodní centra, a je určená pro celoroční provoz. Sezónní myčka se hodí ideálně pro venkovní umístění, její výhodou je v případě potřeby jednoduché přemístění. Aktuálně nejpopulárnější mobilní verze myčky umožňuje služby provozovat doma u zákazníků, a vyžaduje opět celoroční obluhu a provoz.

Náklady na pobočku se podle zástupce konceptu Radka Řechky liší podle zvoleného typu provozovny. V případě stacionární myčky jde o částku asi 250 tisíc korun bez DPH, obsahuje ale i potřebný materiál na 1. měsíc provozu. Varianta mobilního mytí stojí okolo 145 tisíc korun. Nezahrnuje přitom dopravní prostředek, který je možné získat prostřednictvím centrály na operativní leasing. Podle Řechky by se koncept měl postupem času objevit také v krajských i menších městech.


Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014