Ve světě je již 50 nových Yves Rocher
Jaký je posun v novém konceptu obchodů?
Nová identita značky je součástí dlouhodobého plánu naší společnosti. Nový koncept obchodu, stejně jako nové logo, efektivněji komunikuje historické kořeny naší značky a její hodnoty. Chceme například zdůraznit originalitu naší značky, tedy to, že jsme francouzská kosmetická značka a stále rodinná firma či že plníme přísné ekologické standardy a závazky.
Co by tato změna měla přinést majitelům obchodů?
Cíle jsou pro naše obchody stejné jako pro obchody ve franchise. Hlavním cílem konceptu Ateliéru Rostlinné kosmetiky je lepší komunikace hodnot značky a jejích historických kořenů.
Týká se změna všech stávajících obchodů, nebo pouze vybraných?
V současné době jsou otevřeny dva obchody v novém konceptu v Praze. Letos budeme otevírat další tři zcela nové obchody v novém konceptu, v říjnu v Brně v Olympii, v listopadu ve Fóru Ústí nad Labem a ve Futuru v Kolíně. Stávající obchody budou postupně rekonstruovány a měněny. Vše bude ale probíhat v závislosti na perspektivě nájemních smluv u jednotlivých obchodů. Ve světě je v současné době otevřeno 50 obchodů v novém konceptu Ateliéru Rostlinné kosmetiky.
Jak velká je investice do změny a kdy by měla být změna ukončena?
Náklady na změnu identity značky jsou obrovské. Jsou v nich zahrnuty ty nejmenší náklady spojené se změnou loga, až po ty větší investované do rekonstrukce obchodů. Investice jsou ale dle dlouhodobého plánu rozloženy na delší časové období.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...