Licence na čistý byznys
Vedení franšízové sítě samoobslužných prádelen Quickwash se podařilo splnit loňský plán. Podařilo se totiž otevřít zbrusu novou franšízovou pobočku, a to v Karviné. Prádelna, která své dveře zákazníkům otevřela v prosinci loňského roku, je v pořadí již 21. pobočkou, kterou značka Quickwash na tuzemském trhu má. Kromě toho funguje značka i na sousedním Slovensku, kde momentálně najdeme 2 provozovny.
Franšíza Quickwash je vhodná jak pro investory, tak i pro ty, kteří se chtějí na jejím provozu aktivně podílet. Franšízor se tak snaží každou pobočku přizpůsobit držiteli franšízové licence. Mezi franšízanty se tak najdou ti, co chtějí mít samoobslužnou prádelnu jako doplňkový byznys a nechtějí mu věnovat příliš mnoho času. Na straně druhé se partnery stávají ti, pro které bude provoz pobočky každodenní činností a jsou připraveni jí věnovat více času a energie. Nejvíce úsilí si žádá počáteční fáze před samotným otevřením provozovny, ale i potom je potřeba, aby se franšízant o prádelnu staral a věnoval jí určitý, i když třeba minimální čas. Samoobslužná prádelna není ryze pasivní příjem.
Zákazníkům na očích
Výše počáteční investice, na kterou by se měl budoucí franšízant Quickwash připravit, se pohybuje mezi 1,2 a 2 miliony Kč. Pokrývá náklady spojené s vybudováním a vybavením pobočky podle návrhu vypracovaného ve spolupráci s poskytovatelem franšízové licence. Poplatek za vstupní licenci činí 38 tisíc Kč a zahrnuje dodání veškerého vnitřního značení. Během spolupráce hradí franšízový partner měsíčně 500 Kč jako marketingový poplatek, tedy příspěvek na údržbu www stránek a přípravu grafiky pro marketingové akc. Podle informací od franšízora se návratnost investice v případě konceptu Quickwash pohybuje v horizontu 3 až 5 let.
Kromě finančního zajištění své pobočky by měl na začátku spolupráce mít budoucí franšízant vyhledaný i vhodný prostor. S posouzením vhodnosti lokality mu pomůže poskytovatel licence. Prádelna Quickwash by se měla nacházet na frekventovaném a dobře viditelném místě, ideálně v přízemí objektu s výkladními skříněmi, u kterého je možné bez problému zaparkovat. Optimální plocha provozovny je 50 až 70 m2. V provozovně by měl být zajištěn přívod vody a elektřiny, dále pak také napojení na kanalizaci i ventilační systém.
PŘEČTI ČLÁNKY
„Jsme jedinou franšízovou sítí v oboru v EU, která nabízí jednoroční zkušební období „partnerství“, říká Radek Straka, majitel franšízy Extra Services.
Byznys, který nikdy nespí. Tak lze popsat provozování čerpacích stanic. Příležitost stát se jejich provozovateli nabízí například síť OMV.
Společnost DoDo otevřela letos na podzim nové franšízové pobočky. Další rozšiřování sítě franšízantů chystá na rok 2023.
Společnost Adiv Lease hledá partnery podnikatele, díky nimž rozšíří síť Rent-pointů. Co vše potřebují k rozjezdu svého podnikání?
Prázdniny a doba dovolených jsou za námi. Láká vás podnikání v cestovním ruchu? S franšízou Colona Glamping můžete rozjet byznys i do půl roku.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Vašek Hájek za tři roky, do kterých spadala éra covidu, stihl otevřít tři úspěšné franšízy Vosíme.cz. Proč uvěřil právě této pizze?
Populární na fóru
Jak nejlépe propagovat firmu?
Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....
Únik z reality jako byznys
Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...
Pošta s franšízou
Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...
Pošta s franšízou
Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji
Pošta s franšízou
Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?
Přeměna České pošty
No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.
Jak nejlépe propagovat firmu?
Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...
Jak nejlépe propagovat firmu?
Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...