Rozšíření služeb / Pandemie COVID-19 přiměla Quickwash rozšířit nabídku služeb. Jednou z nich je například Quickwash Pick Up & Delivery, kdy některé pobočky nabízí zákazníkům vyzvednutí špinavého prádla u nich doma a následně doručení čistého zpět.
Středa
16.03.2022
Minimální náklady na personál, zájem ze strany zákazníků i využívání moderních technologií, to vše představuje franšíza Quickwash. Kdo se může stát franšízantem?
 

Vedení franšízové sítě samoobslužných prádelen Quickwash se podařilo splnit loňský plán. Podařilo se totiž otevřít zbrusu novou franšízovou pobočku, a to v Karviné. Prádelna, která své dveře zákazníkům otevřela v prosinci loňského roku, je v pořadí již 21. pobočkou, kterou značka Quickwash na tuzemském trhu má. Kromě toho funguje značka i na sousedním Slovensku, kde momentálně najdeme 2 provozovny.

Franšíza Quickwash je vhodná jak pro investory, tak i pro ty, kteří se chtějí na jejím provozu aktivně podílet. Franšízor se tak snaží každou pobočku přizpůsobit držiteli franšízové licence. Mezi franšízanty se tak najdou ti, co chtějí mít samoobslužnou prádelnu jako doplňkový byznys a nechtějí mu věnovat příliš mnoho času. Na straně druhé se partnery stávají ti, pro které bude provoz pobočky každodenní činností a jsou připraveni jí věnovat více času a energie. Nejvíce úsilí si žádá počáteční fáze před samotným otevřením provozovny, ale i potom je potřeba, aby se franšízant o prádelnu staral a věnoval jí určitý, i když třeba minimální čas. Samoobslužná prádelna není ryze pasivní příjem.

Zákazníkům na očích

Výše počáteční investice, na kterou by se měl budoucí franšízant Quickwash připravit, se pohybuje mezi 1,2 a 2 miliony Kč. Pokrývá náklady spojené s vybudováním a vybavením pobočky podle návrhu vypracovaného ve spolupráci s poskytovatelem franšízové licence. Poplatek za vstupní licenci činí 38 tisíc Kč a zahrnuje dodání veškerého vnitřního značení. Během spolupráce hradí franšízový partner měsíčně 500 Kč jako marketingový poplatek, tedy příspěvek na údržbu www stránek a přípravu grafiky pro marketingové akc. Podle informací od franšízora se návratnost investice v případě konceptu Quickwash pohybuje v horizontu 3 až 5 let.

Kromě finančního zajištění své pobočky by měl na začátku spolupráce mít budoucí franšízant vyhledaný i vhodný prostor. S posouzením vhodnosti lokality mu pomůže poskytovatel licence. Prádelna Quickwash by se měla nacházet na frekventovaném a dobře viditelném místě, ideálně v přízemí objektu s výkladními skříněmi, u kterého je možné bez problému zaparkovat. Optimální plocha provozovny je 50 až 70 m2. V provozovně by měl být zajištěn přívod vody a elektřiny, dále pak také napojení na kanalizaci i ventilační systém. 


Zisk bez zkušeností / Pro otevření samoobslužné prádelny Quickwash nepotřebuje mít zájemce o franšízovou licenci žádnou speciální kvalifikaci.

Populární na fóru

Jak nejlépe propagovat firmu?

Dobrý den, tak mne ještě napadá, že moc fajn způsob propagace firmy je vytvoření blogu, web stránek. Určitě je dobré je mít, aby lidé věděli o vaší službě....

6 komentář(e)
posledni 28.10.2018
Únik z reality jako byznys

Chcete-li získat ziskové a oblíbené úniková místnost, není nutné zakoupit povolení. Díky tomu mohou pomoci také zkušení profesionální návrháři. Například...

1 komentář(e)
posledni 01.03.2018
Pošta s franšízou

Dobrý den,Česká pošta už provozuje 200 franšízových pošt jako Pošta Partner. Očekává, že do franšíz převede téměř všechny provozovny. V tuto chvíli...

3 komentář(e)
posledni 15.12.2014
Pošta s franšízou

Téma České pošty mě taky zaujalo. Jaké jsou podmínky pro získání franchisy České pošty. Tenhle byznys by mohl mít dobrou budoucnost.Děkuji

3 komentář(e)
posledni 11.12.2014
Pošta s franšízou

Hodně jsem četl, že Pošta bude mít franšízové pobočky. Má už nějaké?

3 komentář(e)
posledni 05.12.2014
Přeměna České pošty

No jsem zvědavá, co se stane, když franšízanta nenajdou. Je zruší a nebude nic. Lidi pak budou jezdit dávat balíky a dopisy kilometry daleko.

1 komentář(e)
posledni 26.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Souhlasím, jde o cílovku i o typ produktu ... ideálním nástrojem, a zvlášť pro začínající firmu s omezenými prostředky, je inbound marketing - nabídnout svým...

6 komentář(e)
posledni 10.11.2014
Jak nejlépe propagovat firmu?

Řekl bych že je nejdůležitější je znát cílovou skupinu svých zákazníků. Jinak se budou nabízet vaše produkty či služby mladým uživatelům sedících dnes a...

6 komentář(e)
posledni 06.11.2014