L´Occitane chce do menších měst
„Chceme se dále rozvíjet. Naší snahou je založit několik nových poboček také v menších českých městech,“ říká šéf systému L´Occitane v České republice Jozef Rams. Vhodnými místy jsou například nákupní centra či nádraží. Firma v České republice působí od roku 2004 a zatím provozuje osm poboček, převážně v Praze. Od roku 2004 však také působí v Plzni. Zatím poslední prodejnu otevřel systém v Brně. Společnost působí také v sousedním Slovensku.
Vůně Francie dobývá Česko
Francie, která je proslavená svou vůní a s ní spojenou kosmetikou, se snaží dobýt také český trh – i pomocí franchsingu. Síť Yves Rocher, která se také orientuje na krásu a kosmetiku, byla vůbec jedním z prvních franchisových systémů vstupujících na domácí trh. L´Occitane sází na původ svých výrobků přímo z proslulé oblasti Provence. Zvláštností také je, že firma v rámci své strategie používá na svých výrobcích již téměř 10 let etikety s Bradlovým písmem pro nevidomé.
Licence na 5 let
Franchisový systém L´Occitane poskytuje svým franchisantům licenci na pět let. Svým partnerům poskytuje také územní exkluzivitu. Podmínkou pro získání franchisy je investice do obchodu a jeho vybavení přibližně 1200 euro na metr čtvereční plochy.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...