Yves Rocher hledá franchisanty
Yves Rocher, jeden z prvních franchisových řetězců, který vstoupil na český trh, hledá nové franchisanty. Čtyři zájemce podle svých webových stránek hledá v Praze, jednoho pak v Brně. Ve všech případech jde o tzv. vázanou franchisu, to znamená, že do obchodu investovala již firma a franchisant je pouze jakýmsi podnájemcem.
Franchisa za 100.000,-
Vstupní poplatek pro získání franchisy je 100.000,- korun. K tomu je však nutné připočítat další přibližně milion korun, který je potřeba na nákup první várky kosmetického zboží. V případě prodejen Yves Rocher, pro které hledá franchisanty, jde podle informací firmy o zavedené obchody s plochou zhruba od 60 do 80 metrů čtverečních.
Praha táhne
To, že kosmetickou firmu zajímá především Praha, je nasnadě. Všechny čtyři pro franchisanty volné obchody jsou v nákupních centrem. Těch má Praha ze všech českých měst nejvíce. Může se také pochlubit obyvateli s nejvyššími příjmy a tím i největší kupní silou.
Yves Rocher není sám
Na trhu franšíz s kosmetikou již Yves Rocher není dávno sám. Na českém trhu působí například značka L´Occitane, která se orientuje na výrobky pocházející přímo z levandulemi provoněné Provance na jihu Francie. L´Occitane má nyní v Česku osm poboček, převážně v Praze. Yves Rocher má v Česku kolem 30 obchodů a salonů, nejvíce, zhruba deset, také v Praze.
PŘEČTI ČLÁNKY
Nespěchat a franšízové partnery si důkladně prověřit. Taková je strategie konceptu DietaFit při rozšiřování sítě.
Většinu gastronomických konceptů ovlivnila současná situace negativně, výrazně omezila jejich provoz. Jsou však i takové, kterým krize přivedla zákazníky i franšízanty.
Franšízový koncept DietaFit usiluje o rozvoj v okresních městech. Vidí v nich skrytý velký potenciál.
„Zastoupení bychom chtěli mít v každém krajském městě. Vzniknout by však mohly i pobočky v těch menších,“ říká Robert Šefraný, majitel franšízy DietaFit - krabičková dieta.
Franšíza Fitness Food Menu rozšiřuje svou síť i nabídku pro zákazníky. Uspět chce i v zahraničí.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Populární na fóru
Kosmetika s vůní Baltu
Příspěvek byl smazán z důvodu reklamního sdělení. Redakce Franchising.cz
Hubnutí bez námahy
O tomto jsem neslyšela, ale evidentně vše je o jídle.
Naturhouse a hubnutí
Dakujem Vam za odpoved. Dufam, ze mi to pomoze pri chudnuti.
Naturhouse a hubnutí
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. Dávkování je možné buď: 1.) do 1,5 litru vody dát 4 polévkové lžíce CINARKI a popíjet po celý den nebo 2.) přibližně 1,5 polévkové...
Naturhouse a hubnutí
Dobry den ... ake mate skusenosti s CINARKI? Ako sa ma uzivat? Dakujem za odpoved.
Naturhouse a hubnutí
Ahoj, posílám dobrý odkaz na podporu hubnutí. (xxxxxxxxxxxxx). *vzhledem k reklamnímu obsahu příspěvku byla jeho část redakcí FranchisingINFO.cz odstraněna
Naturhouse a hubnutí
Každý nutriční speicalista se bude věnovat svému klientovi. Hlavně je to studovaný odborník, doplňky si koupíš všude.
Naturhouse a hubnutí
ahoj Kláro, nevím.Nutriční specialista se mi asi nebude věnovat tak jako v Naturhouse.Jsem zatím s Naturhousem velmi spokojená.Co se mi na nich líbí,že se mi přizpůsobují...