LEGO® wear

Informace o franšízovém systému

Popis franšízového systému

To nejlepší pro vaše děti!

Oblečení světově známé značky LEGO® wear se prodává ve více než 1000 prodejnách po celé Evropě. Jedná se o vysoce kvalitní, funkční a pohodlné oblečení pro chlapce a dívky od 2 měsíců do 12 let. Výrobcem je dánská firma KABOOKI, která je součástí skupiny LEGO Group. Výhradním distributorem a Master franchisantem LEGO® wear pro Českou a Slovenskou republiku je společnost SmartLife s.r.o. V těchto zemích mohou být franchisové pobočky provozovány jako monobrandové prodejny nebo formou shop-in-shop.

Monobradová prodejna LEGO® wear
Prodejna s dětským oblečením výhradně značky LEGO® wear. Obchod je vybaven originálním a velmi působivým LEGO® wear nábytkem, který připomíná LEGO® stavebnice. Díky vybavení a barevnému provedení působí prodejna atraktivně a vesele a je většinou obchodních center velmi vítána. Prodejny LEGO® wear se však výborně hodí také do center měst jako samostatně stojící provozovny.

Součástí sortimentu může být doplňkové zboží značky LEGO® do výše cca 10% z obratu (např. školní brašny LEGO BAGS, LEGO botičky, svítilny LEGO LIGHTS, LEGO stavebnice aj.). Doplňkový sortiment podtrhuje identitu značky a podporuje prodej oblečení.

Shop-in-shop systém LEGO® wear
Samostatné oddělení LEGO® wear vybavené originálním LEGO® wear nábytkem, které je budované ve spolupráci s obchodními partnery na ploše existující prodejny s podobným sortimentem, zaměřením či cílovou skupinou zákazníků.

Oblečení LEGO® wear je přizpůsobeno potřebám dětí v různém věku a svým vzhledem navazuje na známé stavebnice LEGO®, proto je dětmi velmi oblíbené a žádané. Řada modelů je prostřednictvím nápisů a obrázků s Legem jednoznačně identifikována (např. NINJAGO, FRIENDS, HERO FACTORY, STAR WARS aj.) Výrobce dbá na propracování každého detailu. Oblečení nejen výborně vypadá, ale také se pohodlně obléká a skvěle nosí. Výrobce LEGO® wear dbá na jeho odolnost a kvalitu, která je s tímto oblečením již dlouhá léta nerozlučně spjata a je dodavatelem přísně kontrolována.

Vlastní provozovny

  • Praha: Galerie Harfa - monobrandová prodejna

Franšízové provozovny

  • Partnerské provozovny

  • Praha, LEGO WEAR Letňany - monobrandová prodejna
  • Žilina, PETIT LEGO WEAR – monobrandová prodejna
  • 25 prodejen v celé Evropě
  • Shop-in-shop
  • Olomouc - Galerie Šantovka
  • Košice, JFC - Aupark
  • Košice, JFC - Optima
  • Bratislava, SUWISPORT
  • Brno, Intersport – Olympia
  • Hradec Králové, Intersport
  • Praha, CUBE FUN - OC Smíchov – nový
  • Praha, Intersport – SPEKTRUM Průhonice
  • Praha, Intersport - Nákupní Galerie Myslbek
Obrázek provozovny systému
Informace pro franchisanty

Podpora pro franchisanty

  • síla značky LEGO®
  • kompletní know-how osvědčeného konceptu
  • zpracování projektu prodejny zdarma
  • zajištění výroby a dodání LEGO® wear nábytku
  • aktivní pomoc při otevření prodejny včetně prvotního vystavení zboží
  • pravidelné školení a trvalé poradenství a podpora
  • marketingová podpora do výše 50 % prokazatelně vynaložených nákladů na propagaci značky v obvyklých tržních cenách pro daný region, a to až do výše 5% z obratu LEGO® wear prodejny v kupních cenách
  • záruka exkluzivity pro danou oblast
  • včasné a spolehlivé dodávky zboží
  • zajištění dodávky hraček LEGO® pro dekorace a doplňkový prodej
  • možnost internetového prodeje

Potřebná počáteční investice

Monobrandová prodejna LEGO® wear:

Počáteční investice je dle velikosti prodejny.

Cca 250 EUR/m2 za kompletní nábytek LEGO® wear včetně doplňků (figurín, ramínek, POS materiálů

Počáteční investice do kompletně vybavené prodejny 60 m2 včetně nábytku, PC (pokladny) a příslušenství včetně software, stavebních úprav, vzduchotechniky, podlah, osvětlení atd. – cca 600 000 - 900 000 CZK.
K tomu je třeba počítat s investicí do prvozávozu zboží a případnou kaucí za nájem.

Nulový poplatek za licenci.

Shop-in-shop LEGO® wear:

Výměr 20 m2 - cca 130 000 CZK


Základní požadavky

  • Požadavky na kandidáta:
  • Zkušenosti s maloobchodem, zvláště s prodejem oblečení vítány
  • Zkušenosti s podnikáním a vedením lidí vítány
  • Dodržování etiky prodeje a standardů značky
  • Motivovanost a angažovanost
  • Dobré finanční zázemí
  • Monobrandová prodejna LEGO® wear:
  • doporučené rozmezí plochy: 50-80 m2, optimálně 60m2
  • nákupní centra, obchodní pasáže, v případě kamenného obchodu frekventovaná oblast, nejlépe - centrum města
  • město s minimálním počtem obyvatel: 50 tis. či vysokým turistickým ruchem
  • Shop-in-shop LEGO® wear:
  • doporučené rozmezí plochy: 12-30 m2, optimálně 20m2
  • prodejny s podobným sortimentem, zaměřením či cílovou skupinou zákazníků
  • nákupní centra, obchodní pasáže, v případě kamenného obchodu prodejny- centrum města
  • město s minimálním počtem obyvatel: 25 tis, či vysokým turistickým ruchem

 


Informace o franšízorovi

SmartLife s.r.o.

Matzenauerova 4, 616 00 Brno
www.smartlife.cz www.legowear.com

+420 607 785 074

jarmila.janikova@smartlife.cz

www.legowear.com

Kontaktní osoba pro zájemce o licenci

Ing. Jarmila Janíková

Více informací

Pokud chcete získat více informací, vyplňte kontaktní formulář níže. Vaše údaje budou předány přímo LEGO® wear.

Zpráva
Jméno a příjmení *
Město *
Telefonní kontakt *
E-mail *
Odešli

PŘEČTI ČLÁNKY

Nejčtenější

Informace zadané v katalogu dodávají samotné franchisové systémy. Před podpisem smlouvy o spolupráci by měl každý zájemce posoudit nabídku dané firmy. Redakce si vyhrazuje právo upravit informace o systémech udávaných v katalogu. V případě zjištění, že udávané informace nejsou pravdivé či neaktuální, prosíme, kontaktujte redakci.

PROFIT system franchise services s.r.o. - provozovatel Franchising.cz, informuje, že neshromažďuje ani nezpracovává informace zaslané prostřednictvím kontaktního formuláře. Všechny informace zadané ve formuláři jsou zasílány jako e-mail organizátorovi systému uvedenému v Katalogu franšíz. Uvedený příjemce, který obdrží odeslané informace, je použije s cílem poskytnout informace na zaslaný dotaz. Odeslání jakýchkoliv vašich osobních údajů je dobrovolné a organizátor systému, který obdrží kontaktní formulář, je subjektem odpovědným za shromažďování a zpracování případných osobních údajů.