Pátek
19.03.2010
Způsoby vyhledávání potenciálních franchisantů
 

1. Výstavy a veletrhy

Prostřednictvím účasti na veletrzích a výstavách daných oborů franchisoři mohou komplexně prezentovat vlastní nabídku potenciálním franchisantům. Možnost přímého kontaktu, seznámení se s očekáváními potenciálních franchisantů, představuje důležitou informaci pro každého franchisora..

2. Reklama v médiích
Dostupnou a nejčastěji používanou formou předávání informací o franchisingovém systému jsou média.

Používané formy:

a. medializace sítě formou propagace produktů(televize, rozhlas, tisk, internet)
b. inzerát, který hledá franchisanty (tisk, internet)
c. firemní prezentace (oborový tisk, internet)

Reklamní média:

a. Televize – používá se pro korporátní a produktovou reklamu; poměrně nákladné médium
b. Rozhlas – médium podporující produktové kampaně v televizi nebo v tisku
c. Tisk – deníky a oborové časopisy; používá se při vyhledávání franchisantů, pro firemní prezentace a produktové reklamy
d. Internet – nové a rychle se rozvíjející reklamní médium; používá se při vyhledávání franchisantů (identifikace firem), pro firemní prezentace a produktové reklamy; jeho výhodou jsou konkurenční náklady na reklamu, která osloví přesně stanovenou cílovou skupinu

3. Reklama ve vlastních prodejnách
Často používanou metodou náboru franchisantů jsou inzeráty a informace hledající franchisanty, které jsou umisťovány v prodejnách franchisora. Jedná se o velmi účinnou metodu vyhledávání franchisantů vzhledem k možnosti bezprostředního proniknutí k zájemcům. Kromě toho potencionální franchisant může ihned vidět jak vypadá a funguje prodejna franchisingové sítě, ke které by se chtěl připojit.


Populární na fóru

Kolik může stát pronájem v nákupním centrum?

Dobrý den, souhlasím s Darsi... Já se zajímala o pronájem v Avionu a tam mě byla nabídnutá cena 61000 Kč za 52 m2. Nakonec jsem to teda nevzala, protože bysme to...

3 komentář(e)
posledni 14.10.2018
Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Učesaný byznys

Při zakládání mého kadeřnictví jsem investovala i do tvorby webových stránek, které mi moc pomohly k nalákání nových zákazníků a tedy zvýšení popularity...

1 komentář(e)
posledni 17.10.2017
Barva webu rozhoduje

Kombinace vhodných barev má určitě vliv na první dojem a je zajímavé, jak až moc. U prodejních webů je to ale i spousta dalších maličkostí - jako třeba barva a...

1 komentář(e)
posledni 24.08.2017
S riziky počítáme

Od ELKO EP prakticky denně odebíráme relé do rozvaděčů. Ale měl jsem za to, že jsou známí pouze na českém trhu. Teď jsem mile překvapen, že je i...

1 komentář(e)
posledni 13.06.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

https://www.facebook.com/Student-Agency-Bojkot-1812481502329777/?view_public_for=1812481502329777

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017