V Česku je zatím v provozu jedna pobočka The Little Gym®. V současnosti vzniká slovenská dceřiná společnost, která zamýšlí otevřít provozovnu v Bratislavě.
Čtvrtek
17.05.2012
Pražská pobočka The Little Gym® je druhá nejúspěšnější ze všech v Evropě. Koncept plánuje expandovat i na Slovensko.
 

Americký franchisový koncept The Little Gym® napomáhá harmonickému a všestrannému rozvoji dětí od 4 měsíců do 12 let. Podle Master franchisanta Davida Mašáta se sice tento program hodí hlavně do větších měst o velikosti 100 tisíc a více obyvatel, neznamená to ale, že by neuspěl v menším, ale podnikatelsky zajímavém místě. Důležité je splnění tří podmínek: "Dostatek mladých rodin s dětmi, které hledají pro své potomky obohacující využití volného času, zajímavá lokalita pro zřízení naší dětské tělocvičny a nadšený a odhodlaný podnikatel, jako partner, kterému budeme ochotni udělit franchisovou licenci," vysvětluje Mašát.

The Little Gym® má nyní v hledáčku města jako Plzeň, Liberec, České Budějovice a Zlín. Velmi vážně uvažuje o rozjezdu druhé pražské pobočky. Vedle toho chce v nejbližší době expandovat na slovenský trh. Podle Mašáta je velkou výhodou The Little Gym®, že má 35 let zkušeností z celého světa, kde je v provozu více než 300 poboček. "Nejde jen o to, že u nás děti a rodiče najdou špičkově vybavenou tělocvičnu, ale i o to, jak vybíráme a trénujeme naše instruktory. A jde i o to, co a jak děti učíme a k čemu je vedeme," dodává Mašát.

Podle Mašáta by na rozvoj sítě neměl mít vliv ani pomalu ustupující babyboom husákových dětí, díky kterému se za posledních pět let výrazně zvyšovala porodnost v Česku. Budoucnost podobných konceptů totiž výrazně nesouvisí s demografickou křivkou. "Vždy bude existovat určité procento rodičů, kteří se velmi intenzivně zajímají o to, jak budou jejich děti trávit volný čas, a hledají pro ně všestranný rozvoj i harmonický a nesoutěžní přístup," dodává Mašát.