05.03.2013

Pražské nej

Centrum Chodov získalo ocenění od týdeníku The Prague Post. Redaktoři ocenili velký sortiment obchodů.

Týdeník The Prague Post zveřejnil vítěze ankety Best of Prague, ve které čtenáři a redaktoři hodnotí místa z oblasti kultury a služeb. V kategorii Best Shopping Center získalo ocenění redaktorů obchodní centrum Chodov. Čtenáři za nejlepší centrum vybrali Palladium. Časopis rozdával ocenění ve 20 kategoriích. Ceny dostaly i franchisové koncepty.

palladium obchodni centrum Foto Centrum Palladium

Obchodní centrum Palladium bylo oceněno čtenáři Prague Post především pro široké spektrum různých obchodů a restaurací.

Centrum Chodov bylo oceněno podruhé v řadě a redaktoři jej ocenili především díky širokému spektru obchodů a dopravní obslužnosti. Plusem je též variace různých služeb na jednom místě. Čtenáře si Palladium získalo díky jeho lokaci či nabídkou obchodů s kvalitním zbožím. Palladium bylo oblíbené nejen u lokálních zákazníků, ale také u cizinců.

Cenu za nejlepší restauraci Best Czech restaurant získal od čtenářů Lokál, který jeho majitel, společnost Ambi, nabízí i formou franchisy. Čtenáři uznali modernizované prostředí restaurace a kvalitu jídel. Z franchisových konceptů z oblasti zdraví, které však u nás nepůsobí ve formě franchisy, zvítězili u čtenářů Holmes Place a u redaktorů World Class. Z oblasti hotelnictví zvítězily hotely Hilton a Kempinski, za banky Raiffeisenbank a Česká spořitelna či za realitní kanceláře Bohemian Estates International a Satpo.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank