27.12.2013

Vyberte si vaši budoucí firmu

V katalogu franchis najdete více než 100 firem, které se s vámi chtějí podělit o své know-how.

Míst, kde můžete najít inspiraci pro rozjetí vlastního byznysu, je mnoho. Nejvíce jich lze objevit na internetu, kde existuje řada stránek zaměřených právě na tuto tématiku. Ve většině případů se však jedná jen o velmi stručné informace, které vám jen těžko odhalí požadavky, jaké má firma na své franchisanty, o podmínkách připojení se k síti a následné spolupráce nemluvě. Mezi těmito stránkami, které návštěvníkům nabízí sady nápadů na vlastní podnikání, můžete pro svou firmu najít opravdový poklad – portál Franchising.cz, který se může pyšnit tím, že se jedná o největší ucelenou nabídku franchisových konceptů v České republice.

Katalog Franchising.cz Foto PROFIT system franchise services

Katalog franchis na portálu Franchising.cz je největším seznamen nápadů na vlastní byznys na českém internetu.

Každý měsíc portál Franchising.cz navštíví zhruba asi 13 tisíc unikátních návštěvníků. Mnohé z nich láká právě Katalog franchis, ve kterém si mohou vybírat z více než stovky podnikatelských konceptů. Počet značek v katalogu se každým dnem mění, protože čím dál více společností se chce v Katalogu franchis na portálu Franchising.cz prezentovat. Proč to dělají? „Důvodů je mnoho. Především, portál Franchising.cz je největší stránka věnovaná tématu franchisového podnikání, kde najdete odborné rady a informace ze světa franchisingu včetně rozhovorů se zástupci franchisových společností či příběhů samotných franchisantů,“ říká Marek Halfar, jednatel společnosti PROFIT system, která portál Franchising.cz provozuje.

Snadno a rychle

Katalog franchis je jednoduchým nástrojem, který vám usnadní nalezení toho pro vás nejvhodnějšího podnikatelského záměru. Jako budoucí franchisant si můžete vybrat již konkrétní společnost či značku, které franchisové licence nabízí. Stejně tak je můžete porovnat s dalšími franchisovými koncepty působícími ve stejném oboru.

Každá prezentace franchisového konceptu obsahuje informace o tom, čím se firma zabývá, zda působí v oblasti obchodu či služeb. Stejně tak ve svém profilu odhaluje potenciálním franchisantům karty, když zde uvádí, jaké franchisové partnery hledá nebo co jim v rámci spolupráce může nabídnout. Profily konceptů jsou navíc spojeny s archivem článků, které byly o dané franchisové síti na portálu Franchising.cz publikovány. I tak si může zájemce rozšířit povědomí o jím vybrané značce, zejména pak o její historii a rozvoji v minulosti.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank