Vyberte si vaši budoucí firmu

Katalog franchis na portálu Franchising.cz je největším seznamen nápadů na vlastní byznys na českém internetu.
Pátek
27.12.2013
V katalogu franchis najdete více než 100 firem, které se s vámi chtějí podělit o své know-how.
 

Míst, kde můžete najít inspiraci pro rozjetí vlastního byznysu, je mnoho. Nejvíce jich lze objevit na internetu, kde existuje řada stránek zaměřených právě na tuto tématiku. Ve většině případů se však jedná jen o velmi stručné informace, které vám jen těžko odhalí požadavky, jaké má firma na své franchisanty, o podmínkách připojení se k síti a následné spolupráce nemluvě. Mezi těmito stránkami, které návštěvníkům nabízí sady nápadů na vlastní podnikání, můžete pro svou firmu najít opravdový poklad – portál Franchising.cz, který se může pyšnit tím, že se jedná o největší ucelenou nabídku franchisových konceptů v České republice.

Každý měsíc portál Franchising.cz navštíví zhruba asi 13 tisíc unikátních návštěvníků. Mnohé z nich láká právě Katalog franchis, ve kterém si mohou vybírat z více než stovky podnikatelských konceptů. Počet značek v katalogu se každým dnem mění, protože čím dál více společností se chce v Katalogu franchis na portálu Franchising.cz prezentovat. Proč to dělají? „Důvodů je mnoho. Především, portál Franchising.cz je největší stránka věnovaná tématu franchisového podnikání, kde najdete odborné rady a informace ze světa franchisingu včetně rozhovorů se zástupci franchisových společností či příběhů samotných franchisantů,“ říká Marek Halfar, jednatel společnosti PROFIT system, která portál Franchising.cz provozuje.

Snadno a rychle

Katalog franchis je jednoduchým nástrojem, který vám usnadní nalezení toho pro vás nejvhodnějšího podnikatelského záměru. Jako budoucí franchisant si můžete vybrat již konkrétní společnost či značku, které franchisové licence nabízí. Stejně tak je můžete porovnat s dalšími franchisovými koncepty působícími ve stejném oboru.

Každá prezentace franchisového konceptu obsahuje informace o tom, čím se firma zabývá, zda působí v oblasti obchodu či služeb. Stejně tak ve svém profilu odhaluje potenciálním franchisantům karty, když zde uvádí, jaké franchisové partnery hledá nebo co jim v rámci spolupráce může nabídnout. Profily konceptů jsou navíc spojeny s archivem článků, které byly o dané franchisové síti na portálu Franchising.cz publikovány. I tak si může zájemce rozšířit povědomí o jím vybrané značce, zejména pak o její historii a rozvoji v minulosti.


Populární na fóru

Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Učesaný byznys

Při zakládání mého kadeřnictví jsem investovala i do tvorby webových stránek, které mi moc pomohly k nalákání nových zákazníků a tedy zvýšení popularity...

1 komentář(e)
posledni 17.10.2017
Barva webu rozhoduje

Kombinace vhodných barev má určitě vliv na první dojem a je zajímavé, jak až moc. U prodejních webů je to ale i spousta dalších maličkostí - jako třeba barva a...

1 komentář(e)
posledni 24.08.2017
S riziky počítáme

Od ELKO EP prakticky denně odebíráme relé do rozvaděčů. Ale měl jsem za to, že jsou známí pouze na českém trhu. Teď jsem mile překvapen, že je i...

1 komentář(e)
posledni 13.06.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

https://www.facebook.com/Student-Agency-Bojkot-1812481502329777/?view_public_for=1812481502329777

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

Pan Jančura není žádný superhrdina ani Mirek Dušín, jediné co se mu podařilo je vyplnit mezeru na trhu a z toho profitovat. Osobní zkušenost mě přesvědčila, že...

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017