Reklama u nás

Pátek
01.01.2016
Zájemci o inzerci několik možností jak oslovit potenciální franšízanty a zájemce o podnikání. A to využitím služeb portálu Franchising.cz a magazínu Vlastní firma FRANCHISING nebo prostřednictvím direct-mailingu či účastí na Veletrhu FRANCHISINGU.
 

Co je Franchising.cz?

Franchising.cz je portál zabývající se trhem malého a středního podnikání, zaměřuje se především na podnikání pod zavedenou značkou - franchising. Je efektivním nástrojem pro využití reklamních prostředků společností, které chtějí získat nové zájemce o licenci.

Co je Vlastní firma FRANCHISING?

Vlastní firma FRANCHISING je časopis věnovaný nejen otázkám franchisingu, ale podnikání obecně. Čtenářům nabízí mimo jiné zajímavé rozhovory, příběhy, užitečné tipy a rady, jak podnikat. Cílem magazínu je nejen přinášet nápady na podnikání a příběhy již fungujících podnikatelů, ale také informovat o novinkách na trhu a představit zajímavosti ze světa franchisingu. Obsah je originální a dostupný pouze v magazínu. Vychází čtvrtletně a je k dostání v trafikách sítí GECO, Relay, Inmedio, Peal a M-Trafik a nebo online ve vydavatelství.

Cílová skupina

Důvodem úspěchu portálu a časopisu zabývajících se podnikáním a financemi je schopnost oslovit požadovanou cílovou skupinu stávajících i budoucích podnikatelů, ale také manažery a odborníky z ekonomického prostředí.

Kontakt pro objednávky reklamy

Pokud se zajímáte o umístění reklamy v našich médiích, vyplňte, prosím, níže uvedený dotazník nebo nás kontaktujte na telefonním čísle +420 775 661 787. Připravíme strategii komunikace, plán inzerce a reklamy pro Vaši firmu.

Vydavatelem magazínu Vlastní firma FRANCHISING a provozovatelem portálu Franchising.cz je poradenská společnost PROFIT system franchise services s.r.o.


Dotaz - poradenství
Dotaz - poradenství
If you see this, leave this form field blank

Populární na fóru

Kolik může stát pronájem v nákupním centrum?

Dobrý den, souhlasím s Darsi... Já se zajímala o pronájem v Avionu a tam mě byla nabídnutá cena 61000 Kč za 52 m2. Nakonec jsem to teda nevzala, protože bysme to...

3 komentář(e)
posledni 14.10.2018
Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Učesaný byznys

Při zakládání mého kadeřnictví jsem investovala i do tvorby webových stránek, které mi moc pomohly k nalákání nových zákazníků a tedy zvýšení popularity...

1 komentář(e)
posledni 17.10.2017
Barva webu rozhoduje

Kombinace vhodných barev má určitě vliv na první dojem a je zajímavé, jak až moc. U prodejních webů je to ale i spousta dalších maličkostí - jako třeba barva a...

1 komentář(e)
posledni 24.08.2017
S riziky počítáme

Od ELKO EP prakticky denně odebíráme relé do rozvaděčů. Ale měl jsem za to, že jsou známí pouze na českém trhu. Teď jsem mile překvapen, že je i...

1 komentář(e)
posledni 13.06.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

https://www.facebook.com/Student-Agency-Bojkot-1812481502329777/?view_public_for=1812481502329777

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017