01.04.2016
Zaměřeno na regiony
Franšíza Coccodrillo nevybírá licenční poplatky. Zaměřuje se i na menší lokality nad 25 000 obyvatel.
Síť značkového oblečení a doplňků pro děti Coccodrillo se stabilizovala na trhu a plánuje rozšiřování franšízové sítě. Poté, co se podařilo otevřít pobočku v Českých Budějovicích, se chce koncept rozšiřovat do dalších měst nad 250 tisíc obyvatel. Pro lokality, jako je například Ostrava a Jihlava hledá nové franšízanty, kteří by chtěli provozovat vlastní obchod s dětskou konfekcí. Koncept je ale vhodný i pro menší lokality s minimálním počtem 25 tisíc obyvatel, protože nabízí kromě osvědčené franšízy i spolupráci na principu shop-in-shop.
V současnosti Coccodrillo provozuje 14 prodejen, z nichž 13 je franšízových. Nejsilnější zastoupení má v Praze.
Kromě zavádění nových prodejen se společnost soustředila na nedávno zprovozněný e-shop, který je k dispozici zákazníkům nejen v Polsku a Česku, ale i v Rakousku a Německu, kde také působí. „Zákazníkům nakupujícím v kamenných obchodech jsou nabízeny jiné akce, než ty, které jsou na e-shopu,“ informuje obchodní manažerka pro ČR společnosti Coccodrillo Krystyna Roiková.
V posledním roce se koncept Coccodrillo zaměřil i na kvalitu a ukončil provoz neúspěšných filiálek. V současnosti má síť 14 prodejen, z nichž 13 je franšízových. Nejsilnější zastoupení má síť v Praze, kde jsou dvě. V bezprostředním okolí se pak nachází obchody v Černošicích a v Horních Počernicích. Kromě hlavního města je rovněž trvalým zájmem společnosti pronikat do dalších regionů. „Franšízant nemusí nakupovat zboží, které neprodá a po sezoně ho může buďto vrátit zpět do centrálního skladu, nebo si je ponechat a dodatečně prodat ve slevách při zavádění nové kolekce. Samozřejmostí je podpora prodeje prostřednictvím facebookové kampaně,“ vysvětluje výhody franšízové spolupráce Krystyna Roiková.
Značka Coccodrillo působí na trhu od roku 2009 a zaměřuje se na prodej dětského oblečení zejména v krajských městech. Počáteční investice činí 300 tisíc korun, přičemž franšízanti jsou zproštěni placení veškerých licenčních poplatků. Franšízant ale musí zaplatit vratnou kauci 90 tisíc korun. Koncept působí i na mezinárodním poli. Kromě středoevropských zemí, kde je nejaktivnější, se nachází rovněž v Rumunsku, Bulharsku či Portugalsku. Na konci tohoto roku se očekává nárůst poboček na 500. V prosinci 2015 přitom činil celkový počet obchodů Coccodrillo 450.
Zaměřeno na regiony
K tomuto článku není zatím komentář. Váš bude první.
Fórum 142 téma, 276 komentáře, 105 uživatelů- Oranžový slon pro potěšení dětí 2 komentáře posledni: 14.06.2011
- 17 poboček za 9 měsíců 2 komentáře posledni: 16.07.2011
- Záruky pro začínající podnikatele 2 komentáře posledni: 04.07.2011
- Kolik může stát pronájem v nákupním centrum? 2 komentáře posledni: 10.04.2011
- Franchisingová smlouva 2 komentáře posledni: 30.11.2017
- Co musí vědět franchisor a franchisant o sobě navzájem? 2 komentáře posledni: 12.09.2011
- České Bageterie Boulevard jsou určeny na bulváry větších... 4 komentáře posledni: 04.10.2010
- Obchodní centrum za tři miliardy 1 komentář posledni: 30.03.2012
- Češi jsou úspěšní vývozci čaje 1 komentář posledni: 03.06.2010
- Z Loun do Karlových Varů 1 komentář posledni: 05.03.2012