Pátrání po štikách

Žebříček Štik českého byznysu zdůrazňuje čistě ekonomické výsledky firem a kombinuje pohled růstový s pohledem finanční stability. Vytváří tudíž prostředí pro objektivní srovnání úspěchů firem napříč odvětvími.
Pátek
24.06.2016
Nejlépe rostoucí podniky odhalí i letos soutěž Štiky českého byznysu. Již potřinácté.
 

Vyhlášení 13. ročníku ekonomického žebříčku Štik českého byznysu navazuje na rekordní rok růstu české ekonomiky. Letošní ročník proto odhalí nejúspěšnější firmy s mimořádně vysokou růstovou dynamikou. Štiku českého byznysu bude žebříček i letos hledat na celorepublikové a krajské úrovni. Vyhlášena bude i Cena poroty – Česká štika. Ta je určena pouze pro firmy mající prokazatelně 51% vlastnictví v rukou českých občanů.

Ekonomický žebříček založila společnost COFACE, aby každý rok vyhodnotila ekonomické výsledky firem, ocenila je na celorepublikové i krajské úrovni a umožnila jim zviditelnit úspěchy v podnikání. Kromě dynamiky firem se v rámci pravidel hodnotí i ekonomické ukazatele likvidity a ziskovosti. Unikátní metodika žebříčku tak umožní odhalit typické firemní štiky, které jsou rychlé a pružné, ale zároveň fungují i jako spolehlivý obchodní partner schopný dostát svým závazkům.

„Unikátem Štik českého byznysu je skutečnost, že se nejedná o soutěž, do které by se firmy aktivně přihlašovaly, ale vycházíme z toho, že existuje informační povinnost firem zveřejňovat své finanční výsledky ve Sbírce listin Obchodního rejstříku. Tyto informace používáme jako základ pro výpočet souhrnného ekonomického indexu,“ vysvětluje Pavel Schweiner, obchodní ředitel společnosti Coface Czech.

„České ekonomice se i letos daří. Čtyři z pěti tuzemských firem letos podle průzkumu PwC mezi jejich šéfy očekávají, že jim porostou tržby," říká Zenon Folwarczny z poradenské společnosti PwC ČR. s tím, že za největší hrozbu považují nedostatek lidí. Snaží se proto spolupracovat se školami a investovat do svého obrazu v očích potenciálních budoucích zaměstnanců. Čtvrtina tuzemských firem také plánuje letos měnit způsob výroby tak, aby byl méně náročný na lidské zdroje.

Žebříček Štiky českého byznysu založila společnost Coface počátkem roku 2005 s cílem identifikovat české prudce rostoucí podniky a podniky s předpoklady pro další růs. Cílem je nabídnout podnikatelské veřejnosti hodnověrný nástroj k posouzení střednědobé dynamiky a stability českých firem. Hodnocení firem probíhá na celorepublikové a krajské úrovni a opírá se pouze o objektivní ekonomické ukazatele růstu obratu a finanční stability za dobu tří let. Mediálním partnerem akce je i portál Franchising.cz.


Populární na fóru

Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Učesaný byznys

Při zakládání mého kadeřnictví jsem investovala i do tvorby webových stránek, které mi moc pomohly k nalákání nových zákazníků a tedy zvýšení popularity...

1 komentář(e)
posledni 17.10.2017
Barva webu rozhoduje

Kombinace vhodných barev má určitě vliv na první dojem a je zajímavé, jak až moc. U prodejních webů je to ale i spousta dalších maličkostí - jako třeba barva a...

1 komentář(e)
posledni 24.08.2017
S riziky počítáme

Od ELKO EP prakticky denně odebíráme relé do rozvaděčů. Ale měl jsem za to, že jsou známí pouze na českém trhu. Teď jsem mile překvapen, že je i...

1 komentář(e)
posledni 13.06.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

https://www.facebook.com/Student-Agency-Bojkot-1812481502329777/?view_public_for=1812481502329777

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

Pan Jančura není žádný superhrdina ani Mirek Dušín, jediné co se mu podařilo je vyplnit mezeru na trhu a z toho profitovat. Osobní zkušenost mě přesvědčila, že...

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017