Baterie k podnikání
Společnost LucArt Automotive, která je v domovském Polsku největším řetězcem specializujícím se na prodej motorových olejů a autobaterií, má v rámci českého trhu zatím jen velkoobchodní zákazníky. V současnosti ale plánuje expandovat do Česka prostřednictvím franšízových licencí, jejichž celkový počet zatím nechce vedení firmy specifikovat kvůli vysokému potenciálu místního trhu. „Český trh bereme stejně vážně jako polský. Nechceme zde jen vydělávat, ale hlavně vyvolat u zákazníků pocit důvěry, abychom se mohli stát nedílnou součástí trhu,“ popisuje plány jednatel společnosti LucArt Łukasz Kłosowski, s tím, že se momentálně vedou jednání s několika kandidáty. Pokud jednání dopadnou dobře, mohla by tak být v příštích měsících zřízena první česká pobočka.
Svým franšízantům vedení společnosti pomáhá například při hledání vhodného místa nové provozovny a samozřejmostí je sdílení know-how v průběhu spolupráce. Franšízanti mají rovněž přístup k interním systémům firmy a každý obchod je umístěn na největších e-portálech. Ideální kandidát by měl mít schopnost řídit vlastní podnikání a být připraven převzít za obchod plnou odpovědnost. Měl by disponovat vlastním, případně pronajatým obchodním prostorem o rozloze alespoň 50 m² a výhodou je i předchozí zkušenost z automobilového průmyslu.
Odbyt širokého sortimentu se podle Łukasze Kłosowskiho mění zejména v závislosti na ročním období. V létě se nejlépe prodávají produkty péče o vozidla, v zimě jsou zase registrovány zvýšené prodeje rohožek. Stabilním produktem, na němž franšízanti vydělávají v průběhu celého roku, jsou pak motorové oleje, filtry a auto baterie. „Analýzou specifických potřeb řidičů v závislosti na ročním období, jsme schopni udržovat ziskový byznys po celý rok,“ říká Łukasz Kłosowski.
Úspěšnost konceptu se podle vedení firmy odvíjí od detailního sledování vývoje trhu automobilových doplňků, který LucArt nutí průběžně měnit nabídku. „Testujeme neustále nové produkty, a pokud nejsou profitabilní, hledáme lepší výrobky, abychom tak franšízantům garantovali, že budou zákazníkům nabízet jen nejlepší výrobky,“ uzavírá výhodami pro franšízanty Łukasz Kłosowski.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšízová síť Husse založila svůj úspěch na dvou faktorech – většina domácností má doma psa nebo kočku. Tím druhým je, že obstarat svou rodinnou “smečku” často nestíháme.
„Primárně míříme do měst s více jak 30 tisíci obyvatel. Nebráníme se ale ani menším městům," říká obchodní manažer Cbweed Riccardo Ghibellini.
Franšíza Cbweed otevřela loni 3 nové prodejny v Praze, další zahájila provoz v únoru. Letos chce vyrazit i do dalších regionů.
Letošní rok je pro franšízovou značku Husse ve znamení stabilizace sítě. Nezapomíná ale ani na expanzi a inovace.
Franšízová síť Cbweed má pobočky zatím jen v Praze. Potenciál však vidí i v dalších větších městech.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Populární na fóru
Vše pro zákazníka
Kdyby Zepter neprodal exekutorům smlouvy za 2,5 mld v devadesátých letech a nehojil se pak na babičkách na zboží, které nechtěly, tak by se mu lépe budoval pozitivní...
Franšíza pro psy a kočky
Komentář
Na kolo s franchisou
Prosim zaslat informacie ohladne znacky Bikepoint.biz. dakujem