Pošta Partner roste

Česká pošta v případě přechodu pobočky na Poštu Partner poskytuje služby, systém i metodiku. Díky dohodě se samosprávami mohou provozovatelé Pošty Partner prodávat i dálniční známky.
Pátek
09.12.2016
Česká pošta zprovoznila dalších 8 pošt Partner. Celkově tak má nyní 239 z plánovaných 2500 poboček.
 

Česká pošta pokračuje v projektu Pošta Partner, když převedla na smluvní partnery dalších 8 provozoven. Celkem je tak k tomuto datu v provozu 239 pošt Partner. Vedení společnosti plánuje mít v cílovém stavu 700 vlastních provozoven a okolo 2 500 pošt Partner. Hlavní rozdíl mezi vlastní pobočkou a poštou Partner spočívá v tom, že je provozována třetí osobou, nikoli Českou poštou. Z hlediska poskytovaných základních poštovních služeb není podle vedení podniku žádný rozdíl mezi pobočkou a poštou Partner.

Zástupci měst a obcí v souvislosti s převáděním poboček projevovali obavy, že přechod na nový systém povede ke snížení rozsahu a úrovně služeb. Na základě jejich podnětů byl na podzim tohoto roku vyjednán kompromis v podobě zavedení motivačního a zmírnění sankčního systému.

Pošta Partner momentálně poskytuje všechny základní služby, jako je například příjem a výdej listovních a balíkových zásilek, příjem a výplata poštovních poukázek nebo vybrané bankovní služby. Zajišťuje také výplatu důchodů, prodej poštovních cenin, kolkových známek a klienti mohou zakoupit také dálniční kupóny či denní tisk.


Populární na fóru

Kolik může stát pronájem v nákupním centrum?

Dobrý den, souhlasím s Darsi... Já se zajímala o pronájem v Avionu a tam mě byla nabídnutá cena 61000 Kč za 52 m2. Nakonec jsem to teda nevzala, protože bysme to...

3 komentář(e)
posledni 14.10.2018
Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Učesaný byznys

Při zakládání mého kadeřnictví jsem investovala i do tvorby webových stránek, které mi moc pomohly k nalákání nových zákazníků a tedy zvýšení popularity...

1 komentář(e)
posledni 17.10.2017
Barva webu rozhoduje

Kombinace vhodných barev má určitě vliv na první dojem a je zajímavé, jak až moc. U prodejních webů je to ale i spousta dalších maličkostí - jako třeba barva a...

1 komentář(e)
posledni 24.08.2017
S riziky počítáme

Od ELKO EP prakticky denně odebíráme relé do rozvaděčů. Ale měl jsem za to, že jsou známí pouze na českém trhu. Teď jsem mile překvapen, že je i...

1 komentář(e)
posledni 13.06.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

https://www.facebook.com/Student-Agency-Bojkot-1812481502329777/?view_public_for=1812481502329777

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017