Nová cena pro české firmy
Tuzemské firmy dosahují čím dál větších úspěchů jak na domácím trhu, tak i ve světě. A právě proto se Agentura Helas ve spolupráci s odborným garantem, mezinárodní společnost CRIF – Czech Credit Bureau, rozhodla tyto firmy ocenit. Vzniká tak podnikatelský prostor, ve kterém budou sdruženy výhradně české firmy podnikající transparentně s výbornými ekonomickými výsledky a vynikajícím ratingem a scoringem. Tento nový projekt volně navazuje na Ocenění českých podnikatelek.
„Vidím skvělé české podnikatele a podnikatelky. České firmy, které zvládly překonat práh České republiky. Ať již fyzicky tím, že působí v různých zemích světa a exportují služby a produkty, nebo mentálně, kdy svými nápady a know how ovlivňují podnikání ve světě. Majitele, kteří se odhodlali jít za svojí vizí a ne jen za svými obchodními výsledky. Tyto firmy jsme se rozhodli ocenit a představit jejich úspěch,“ vysvětluje důvod založení tohoto projektu majitelka Agentury Helas Helena Kohoutová s tím, že cílem Ocenění Českých Lídrů je stát se inspirací pro novou generaci podnikatelů. Díky analýze odborného garanta v letoším roce odpovídá kriétiím Lídrů více jak 1300 společností.
Do projektu je společnost nominovaná na základě analýzy veřejně dostupných údajů všech společností v České zpracovaných odborným garantem. Předpokladem je dostupnost závěrek za rok 2014 a 2015 iRating ve stupních 1 - 11. Součástí registrace je zodpovězení otázek a poskytnutí ekonomických výsledů posledního období (tj. rok 2016). Společnosti dále musí splňovat pravidlo 100% českého vlastnictví a českého občanství majitelů, pravidlo ročního obratu 200 milionů korun a výše bez omezení, minimálního počtu 50 a více zaměstnanců a v neposlední řadě mají podvojné účetnictví nejméně po dobu čtyř let.
„Všichni si uvědomujeme, že hospodářství v České republice bude tak úspěšné, jak se bude dařit zejména českým podnikatelům budovat a rozvíjet své firmy a jak budou schopni uplatňovat své výrobky a služby nejen na domácím trhu, ale také v zahraničí. Kritéria soutěže Ocenění českých lídrů jsou proto nastavena tak, abychom na jejich základě dokázali vybrat a ocenit ty nejlepší z českého byznysu,“ doplnil Pavel Finger, místopředseda představenstva společnosti CRIF – Czech Credit Bureau.
Podnikatelé nyní mají možnost podávat přihlášky do 19. dubna. Generálním partnerem Ocenění Českých Lídrů je společnost Vodafone. Mediálním partnerem je pak i portál Franchising.cz.
PŘEČTI ČLÁNKY
TAB Board propojuje majitele a manažery lokálních firem, kteří mezi sebou sdílí zkušenosti. Franšízant Tomáš Petrů pro setkání využívá i netradiční prostředí.
Franšízový koncept networkingových setkání Business for Breakfast slouží k navazování kontaktů při neformální příležitosti snídaní. Jak se mu u nás daří?
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Je pro vás dětské oblečení téma, kterému se dovedete věnovat s nadšením? Právě takoví jsou franšízanti značky, která si na prodejnách umí vybudovat stálou klientelu.
Výrobce oken VPO Protivanov nabízí svým partnerům zásadní konkurenční výhodu. 30 let na trhu se zapsalo do povědomí zákazníků.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Populární na fóru
Česko jako domov pro nové značky
Blbost. Bylo jich skoro dvojnásobek. Viz https://www.retailguide.cz/cs/38-novych-znacek-na-ceskem-trhu/
Běžná výše poplatků
Dobrý den, poplatky se vždy stanovují individuálně dle finančních výsledků a výnosnosti daného konceptu, mohou to být % od 2-10% nebo fixní poplatky nebo kombinace...
Běžná výše poplatků
Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je běžná výše poplatků. Jedná se o neznámou firmu podnikající na poli zábavy, něco jako lasergame, VR, únikovky. Děkuji za...
Franšíza - co to je?
Taky bych chtěl začít podnikat a nemám s tím skoro žádné zkušenosti. O franchisingu jsem si dost přečetl a příjde mi to jako ideální start do podnikání pro...
Ochranné známky je třeba kontrolovat
Má někdo zkušenost s monitoringem ochranných známek? Našel jsem www.ipdefender.eu a je bezonkurenčně nejlevnější i se zdarma verzí do 3 ochranných známek a má...
Franchisingová smlouva
Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...
Franchisingová smlouva
Hraapla@seznam.cz
Rozvoj franšízingu v Česku
Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI