Nové prodejny i změny stávajících

Správné místo / Většinu obchodů pod hlavičkou Pont to go najdeme v uzlech hromadné dopravy, zdravotnických zařízeních nebo kancelářských komplexech. Velikost prodejny této značky by se měla pohybovat mezi 30 až 120 m2 a nacházet se na velmi frekventovaném místě.
Středa
07.10.2020
Rozvoj sítě obchodů franšízy PONT to go se nezastavuje. Podle jejího vedení se současná doba tou vhodnou pro otevírání dalších poboček.
 

Budování prodejen PONT to go je určitým způsobem specifické. Často se jejich otevření váže k dlouhodobě plánované přestavbě, na které nic nezměnila ani krize nastalá v souvislosti s pandemií koronaviru a opatření vlády přijatá v boji proti ní. Takovým případem je například prodejna na autobusovém nádraží v Českém Krumlově. Tu společnost JPServis, která za tímto franšízovým konceptem stojí, v červnu letošního roku otevřela ve vlastní režii. „Přestože je město vylidněné a díky absenci zahraničních turistů se hovoří o více jak 70 % návštěvníků, kteří do Krumlova nepřijeli, my jsme s novou prodejnou a jejími výsledky spokojeni. Ukazuje se, že po našem typu služby poptávka je. Lidé dnes moderní a ucelený typ prodejny vyžadují a vnímají jej jako standard,“ říká Marek Cagášek, ředitel společnosti JPServis.

S největším poklesem poptávky ze strany zákazníků se pobočky PONT to go potýkaly v průběhu března a dubna. Přestože se většiny provozoven vládní nařízení přímo nedotkla, byly v provozu. Úbytek cestujících byl v těchto měsících však citelná. „Postupně se však cestující začali vracet, a přestože epidemiologická situace je stále nepříznivá, jsme dnes na velmi dobrém výkonu,“ doplňuje Cagášek s tím, že v souvislosti se situací došlo i k doplnění sortimentu tak, aby vyhovoval požadavkům zákazníků. Kromě potravin, na který jsou zvyklí, si mohou zakoupit například i jednorázové roušky nebo praktické dezinfekční gely, které lidé při cestování prostě potřebují – epidemie, neepidemie.

Změna jako další cesta

Ačkoli plánovat v „době koronavirové“ je něco, co jde jen velmi ztěžka, firmy svůj strategický rozvoj zastavit nesmí. To si uvědomuje i vedení společnosti JPServis, která dále pracuje na rozšiřování sítě po celém Česku. Na trh jsme například vstoupila s další inovovanou značkou MOMENTO Café, kdy zahájila provoz nová kavárna v Ostravě a nyní se připravuje otevření v Kolíně. „Dále jsme otevřeli prodejnu PONT to go v Českém Krumlově a Minit v Praze-Smíchově a České Třebové,“ dodává Marek Cagášek.

Nejen expanzí se však vedení konceptu v uplynulých měsících zabývalo. Již loni byly představeny změny, které jsou momentálně postupně implementovány do celé sítě. „Celý koncept jsme představili pod novou značkou PONT to go a nyní pracujeme na postupné adaptaci,“ vysvětuje Marek Cagášek s tím, že změny jsou realizovány nejen u vlastních provozoven. Oddělení developmentu připravilo remodeling rovněž pro franšízovou prodejnu v Opavě. Jejímu provozovateli pak centrála pomáhá s řešením financování modernizace.


Nabídka pro zákazníky / Provozovatelem sítě prodejen PONT to go je společnost JPServis, která disponuje i dalšími koncepty, jako je například síť stánků s čerstvým pečivem Minit, prodejny BioPoint, kavárny Momento Café nebo BistroPoint. Všechny jsou individuálně implementovatelné i přímo do PONTů.