DepilConcept – novinka v Katalogu franšíz

Síť po celém světě / DepilConcept v současné době působí v 9 zemích, v rámci franšízového systému provozuje více než 180 klinik, které každoročně navštíví více než 200 tisíc zákazníků.
Středa
23.03.2022
Zájemci o podnikání pod značkou DepilConcept si mohou vybrat, kolik do startu svého nového byznysu investují. Začít lze na 465 tisících Kč.
 

Využívání moderních technologií i osvědčený franšízový koncept, jehož pobočky najdeme v 9 zemích světa včetně například Portugalska, Polska, Brazílie nebo Irska. To vše v sobě spojují specializované kosmetické salony s více než 15letými zkušenostmi v oblasti fotoepilace a fototerapie DepilConcept, které se právě v Portugalsku a Polsku staly lídrem na trhu. Pomáhá i fakt, že depilační služby poskytované pobočkami DepilConcpet jsou cenově dostupné pro všechny. Svou síť chce tato portugalská značka rozvinout a vybudovat i na tuzemském trhu. Pomoci jí v tom má držitel master-franšízové licence, společnost Depil Czechoslovakia, která, jak její název napovídá, je zodpovědná i za rozvoj značky na sousedním slovenském trhu a která již úspěšně provozuje svůj pilotní salon ve slovenských Košicích. Master franšízor usilovně pracuje na expanzi značky a sítě do dalších měst v rámci Slovenska a Česka.

Jak již bylo řečeno, uchazeči o franšízovou licenci DepilConcept se mohou na základě svých možností rozhodnout, jak vysoká bude jejich počáteční investice. Pokud si zvolí možnost pronájmu nebo leasingu zařízení SHR, které tvoří nezbytnou součást pobočky, investují 465 tisíc Kč bez DPH. Podnikatelé, kteří budou připraveni si jedno zařízení SHR zakoupit, zaplatí 685 tisíc Kč bez DPH. V případě zájmu o dvě zařízení SHR v pobočce pak investice činí 905 tisíc Kč bez DPH. V rámci franšízové spolupráce následně franšízový partner hradí pravidelné měsíční poplatky. Ten franšízový vychází na zhruba 6200 Kč bez DPH a marketingový poplatek ve výši cca 7500 Kč a měsíční platbu za poskytnutý software, což je zhruba 750 Kč.

Podpora ve franšíze

Za svou investici získá franšízant, který nemusí mít zkušenosti z kosmetického oboru, nepřetržitou podporu ze strany Master franšízora, a to nejen na začátku jejich společného podnikání. Franšízant získává také lokální exkluzivitu na vybranou oblast. Kromě pomoci s výběrem a návrhem toho správného místa pro pobočku DepilConcept, která by se měla nacházet ve městě s více jak 30 tisíci obyvateli, předá poskytovatel licence franšízantovi vybavení salonu i veškeré know-how a manuály potřebné pro úspěšné provozování pobočky. Franšízový partner se také může spolehnout na pomoc poskytovatele licence s náborem zaměstnanců, samozřejmostí je pak zajištění jejich úvodního a dalších podpůrných školení po celou dobu. Tím projde i franšízant sám.

Master franšízor pomáhá franšízantům také s aktivní akvizicí nových klientů, realizuje celostátní marketingové aktivit, dodává potřebné know-how i materiály ohledně lokálního marketingu, který má na starosti franšízant ve svém regionu. Franšízový model je nastaven tak, aby byl ziskový již od prvního měsíce po otevření salonu při dodržování know-how a doporučení Master franšízora.

Velkou výhodou pro franšízové pobočky, jejichž úspěch do velké míry závisí na využívané moderní technologii, je neustálý servis poskytovaný centrálou. V případě potřeby servisu, je franšízor okamžitě připraven poskytnout franšízantovi náhradní zařízení, aby nedošlo k odstávce služeb. 


Místo pro byznys / Pro zřízení pobočky DepilConcept je potřebný prostor o velikosti 40 až 80 m2, nejlépe v přízemí s výkladem a dostupností parkování.