Franšíza s vůní muže

Luxusní humidor
Středa
21.04.2010
Připravuje se nový franšízový koncept na prodej doutníků. U této budoucí franšízy jsme stáli na počátku, majitel společnosti Intermundo, Američan Pedro Mall požádal PROFIT system o zpracování franšízového konceptu.
 

Intermundo je dodavatel doutníků světových značek a na českém trhu působí deset let. Majitel společnosti má promyšlený systém regionálních distributorů, kterým zajistí příjemný zisk. Franšíza bude ideálním doplňkem cateringovým společnostem nebo distributorům vína, protože se jim velmi sníží náklady a jednomu klientovi mohou nabídnout další zboží, které nekonkuruje jejich vlastnímu.

Tento model právě testuje v jednom kraji a říká, že chce odbourat model obchodování, který je zavedený v Česku, Pedro Mall říká: „Jeden koupí někde, s malými ziskem prodá jako velkoobchod, další v řetězu si dá velkou marži (hovoříme o doutnících) a nevydělávává dost, protože zboží je drahé, tak tolik neprodává a host např. v hotelu, který si zboží koupí si ho kupuje výjimečně, protože je drahé. Nakonec jsou všichni nespokojení a nikdo si nevydělá dost. Deset let přemýšlím, jak to udělat, aby byli spokojení všichni. Myslím, že to mám již promyšlené, abych z toho mohl udělat franšízu.“

Naše společnost PROFIT system franchise services s.r.o. zpracovala již více než 100 franšízových systémů, proto máme bohaté zkušenosti a klient, který se takto rozhodne, dostane kompletní „kuchařku“ pro budoucího zájemce včetně ekonomických propočtů atd. Důležité jsou prvotní podklady od něj. Takový systém se tvoří delší dobu, je zde řada ukazatelů, které se musí postupně s klientem probrat a vyřešit, aby byly dopředu promyšlené všechny situace, které mohou nastat.

O tom, jak se bude příprava vyvíjet budeme průběžně informovat, dnes ještě doplníme, že franšíza s voňavými doutníky předpokládá investici 500 000 Kč a to včetně zboží, takže lze říci, že jde o poměrně nenáročnou investici, navíc v daném regionu nebude jiný distributor a franšízant převezme i dosavadní odběratele, takže nezačíná úplně od nuly, to je příjemná zpráva pro nové zájemce.


Populární na fóru

Česká značka, skvělá značka

Úvěru zpracováváme zcela zdarma. Všechny podmínky uvedeme jasně a jasně. Platíme za váš účet do 24 hodin. Aplikace telefonicky nebo e-mailem není povinná....

1 komentář(e)
posledni 27.04.2018
Franchisingová smlouva

Sice jsou náležitosti trochu volnější, ale to může představovat výhodu i nevýhodu zároveň. Vždycky je na místě nechat si poradit od odborníků a mít jistotu,...

2 komentář(e)
posledni 30.11.2017
Učesaný byznys

Při zakládání mého kadeřnictví jsem investovala i do tvorby webových stránek, které mi moc pomohly k nalákání nových zákazníků a tedy zvýšení popularity...

1 komentář(e)
posledni 17.10.2017
Barva webu rozhoduje

Kombinace vhodných barev má určitě vliv na první dojem a je zajímavé, jak až moc. U prodejních webů je to ale i spousta dalších maličkostí - jako třeba barva a...

1 komentář(e)
posledni 24.08.2017
S riziky počítáme

Od ELKO EP prakticky denně odebíráme relé do rozvaděčů. Ale měl jsem za to, že jsou známí pouze na českém trhu. Teď jsem mile překvapen, že je i...

1 komentář(e)
posledni 13.06.2017
Franchisingová smlouva

Hraapla@seznam.cz

2 komentář(e)
posledni 21.05.2017
Rozvoj franšízingu v Česku

Dobrý den, můžu se zeptat kolik je v roce 2017 nebo 2016 už franchisingových poboček v ČR? DĚKUJI

1 komentář(e)
posledni 03.03.2017
Radim Jančura: Podnikání je o překážkách

https://www.facebook.com/Student-Agency-Bojkot-1812481502329777/?view_public_for=1812481502329777

3 komentář(e)
posledni 11.02.2017