19.10.2011

Trh se zmrzlinou se rozrostl

Americká zmrzlina Lody Bonano zamířila do ČR. Pro rozvoj hledá franchisanty.

Již před osmi lety vstoupila zmrzlina původem z USA Lody Bonano do postkomunistických zemí, respektive do Polska. V současné době působí se 4 vlastními a 20 franchisovými pobočkami v celém Polsku a v hledáčku má také Českou republiku a Slovensko, kde již otevřela 1. vlastní provozovnu.

Lody Bonano_obrázek_provozovna

Prodej je uskutečněn způsobem výdeje do ulice bez možnosti posezení, kde si zákazník může vybrat až z 28 druhů zmrzliny.

„Pro franchisanty i bez zkušeností v oboru gastronomie nabízíme možnost otevření provozovny pod značkou Lody Bonano ve vlastních nebo pronajatých prostorách,“ vysvětluje Radosław Charubin, majitel společnosti Multi Ice, která vlastní master licenci na značku.

Podnikat může každý

Ti zájemci o licenci, kteří provozují pizzerie, restaurace, bary nebo obchody s potravinami či zmrzlinové stánky mohou prodávat zmrzlinu pod značkou Lody Bonano ve stávajícím místě podnikání. Podmínkou je minimální prodejní plocha o 3 m2. Celoroční provoz stánků se zmrzlinou je pak zaručen v nákupních centrech.

Investice na rozjezd

Franchisorovi se neodvádí žádné licenční poplatky, kromě marketingové a PR podpory, která se pohybuje od 460 EUR. Zakoupení jednoho stroje na výrobu zmrzliny stojí 7 820 EUR a přizpůsobení prostor kolem 920 EUR.

„Rozhodli jsme se pro franchising, protože to je obchodní model, na němž vydělají obě strany. Franchisor poskytuje své produkty a značku a franchisant má šanci na nezávislost a dobrý start do vlastního podnikání,“ dodává Charubin.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank