09.12.2011

Pompo posiluje

Za 14 let existence má hračkářství Pompo 87 kamenných a 1 internetovou prodejnu. 1 pobočku provozuje i na Slovensku.

Největší český hračkářský řetězec Pompo prodal dětem už 5 milionů hraček. Nejoblíbenější je podle majitele společnosti Vladimíra Šůly stavebnice Lego a také hračky inspirované populárními filmovými a televizními postavičkami. Krize zasáhla i hračkářský průmysl. Podle Šůly se ještě v roce 2009 za hračky utratilo v průměru 2 tisíce korun, loni už jen 1500. Podobné číslo Šůla očekává i letos.

pompo_prodejna_mikuláš

Český hračkářský řetězec Pompo klasické franchisy neprovozuje, do budoucna je ale nevylučuje.

Přesto chce Pompo dále rozšiřovat svou pobočkovou síť. Už nyní má pokrytou skoro celou republiku, přesto se otevírání nových obchodů nebrání. „Při rozšiřování sítě hledíme především na současnou atraktivitu lokality a její budoucí potenciál. Roli při výstavbě nové prodejny hraje mnoho faktorů, mimo jiné například množství konkurence v dané lokalitě, nákupní síla obyvatel, spádová oblast a tok lidí v průběhu dne,“ informuje Šůla.

Šůla by chtěl řetězec rozšiřovat i do zahraničí. Podle něj ale bude záležet na atraktivnosti lokality a efektivnosti provozu. Klasické franchisové pobočky ale Pompo zatím nemá. „Franchisy standardního typu dosud neprovozujeme. Nicméně existuje určitý počet takzvaných spřátelených prodejen, které fungují na základě specifických pravidel,“ dodává Šůla.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank