16.12.2011

Italské košile na každý den

Značka 7camicie má pár měsíců po vstupu na český trh už 4 prodejny. V příštím roce přibudou další.

Módní italská značka 7camicie znamená v překladu „sedm košil“. Stejný počet je i dnů v týdnu. A to je motto firmy – pro každý den obléknout perfektně padnoucí košile vyznačující se originálním designem. Společnost založená v roce 2001 Davidem Hassanem si velmi rychle získala příznivce a prorazila nejen na italském trhu. Po pouhých 10 letech existence se řadí mezi přední světové značky. Nyní se snaží prorazit v Česku. „V současnosti máme 4 obchody v Praze, ale už brzy by mohly být otevřené další 2 prodejny, jedna v Praze a druhá v Brně,“ říká Loredana Ciarrocchi, která má rozvoj značky v 7camicie na starosti.

7 camicie prodejna obchod

Zájemci o originální italskou módu 7camicie mohout navštívit už 4 butiky v Praze - v Paláci Flóra, OC Chodov, v Palladiu a nově i na Novém Smíchově. Vedle dalších obchodů v Praze by se měl brzy otevřít i obchod v Brně.

Firma působí ve více než 40 zemích světa, například ve Velké Británii, Rusku, Číně nebo Kanadě. Svůj koncept rozvíjí díky franchisingu. V ČR má 7camicie zatím jednoho franchisanta. „V Česku nemáme master franchisanta, ale otevírání butiků řešíme napřímo s naším franchisantem,“ informuje Ciarrocchi.

Nabídka značky se nejdříve zaměřovala na pánské košile, v současnosti se sortiment rozrostl o doplňky, jako kravaty a pásky, a nakonec také o dámské a dětské košile. Jedním z hlavních symbolů společnosti je úzká spolupráce mezi výrobou a zákazníkem. Ta dopomohla společnosti vytvářet originální košile se zajímavými detaily a kombinací několika barev.

Sdílej článek

Komentáře na fórum

0

chcete víc?

newsletter Franchising.cz

If you see this, leave this form field blank