Německá společnost s.Oliver hledá nejen franchisanty, ale i zájemce z řad multibrandových obchodů a velkoprodejce.
Pondělí
12.03.2012
Franchisant by měl být trpělivý, tvrdí v Rozhovoru týdne Vladislav Hypš, country manager oděvní firmy s.Oliver pro Českou republiku a Slovensko.
 

V Česku zatím provozujete jen vlastní prodejny. Už máte nějakého vážného zájemce o franchisovou prodejnu?
V tento okamžik nemáme žádného vážného zájemce. S hledáním jsme sotva začali. Na druhou stranu je pozitivní, že signály z českého trhu jsou takové, že zájem o naši značku je.

Kolik máte nyní otevřených vlastních prodejen a jaké jsou plány společnosti pro český trh?
V současnosti máme v Čechách 12 prodejen a v dohledné době budeme mít 14. Plány jsou tento počet zvyšovat. A to jak prostřednictvím našich poboček, tak prostřednictvím našich budoucích franchisantů.

Je značka s.Oliver určena hlavně pro mladé lidi, kteří nakupují v obchodních centrech, nebo má šanci prosadit se i na jiných místech?
Značka s.Oliver je nejen pro mladé lidi. Navíc adjektivum mladý je dnes velmi relativní a subjektivní pojem. Ano, může mít potenciál i mimo obchodní centra.

Jak si představujete ideálního franchisanta?
Subjekt se zájmem o naši značku, chutí investovat, měl by být obrněn trpělivostí. Spolupráce je totiž v tomto odvětví během na delší trať.

Jací jsou Češi zákazníci? Mění své zvyky? Dbají na trendy nebo se stále oblékají hlavně podle stavu peněženky?
Češi nejsou jiní než další středoevropské národy. Rádi se oblékají, ale berou přitom v potaz cenu a kvalitu. Uvědomění si kvality za rozumnou cenu v kontextu s určitou značkou je trendem posledních několika let. Značka hraje a bude v budoucnu hrát ještě větší roli.