Čas na plánování nových stánků
Letošní sezóna byla pro ICE’N’GO! lepší než loňská a to hned z několika důvodů. Velký vliv mělo dobré počasí v létě a otevření několika nových stánků například v DinoParcích v Praze, Ostravě a Liberci nebo v dalších dvou zoologických zahradách v Liberci a Plzni. "Věnovali jsme velké úsilí školení personálu jak na našich vlastních místech, tak na místech partnerů. I to se bezesporu podepsalo na dobrých výsledcích. Investice, kterou museli naši franchisanti do svého podnikání vložit, se takřka ve všech případech vrátila již po první sezóně," tvrdí Jan Šlechta, ředitel franchisového konceptu ICE’N’GO!.
S potenciálními partnery sice společnost jedná během celého roku, ale více času na přípravu nových franchisových poboček je na podzim a v zimě. Otevření nových provozoven se vždy plánuje na start nové sezóny, což je většinou konec března nebo nebo začátek dubna. "Neznamená to však, že se nemůže objevit místo, kde lze zahájit činnost i v zimě. Například stánek v libereckém DinoParku, který je jako jediný pod střechou a funguje celoročně, jsme otevírali na začátku února," dodává Šlechta.
Společnost si zakládá na tom, že na rozdíl od konkurence neprodává zmrzlinu, ale mražený dezert. Zákazníci si ale zvykli dávat tomuto produktu celou řadu originálních názvů - například již obligátní „kuličková zmrzlina“ nebo nejnověji „ufonská zmrzlina“. Asi nejdůležitější pro úspěch franchisové pobočky tohoto konceptu je dobře zvolená lokalita. ICE’N’GO! se soustředí především na místa, kam chodí rodiny s dětmi za zábavou.
PŘEČTI ČLÁNKY
Prodejna novin a tabáku Relay je možností, jak podnikat pod známou značkou s minimálními nároky na počáteční investice. Jak se jim u nás daří a čím mohou oslovit zájemce?
Franšízový prodejce sypaného čaje a výběrové kávy letos získal podíl na čajové továrně přímo v Indii. Nové obchodní cíle nyní zaměřují především na zahraničí
„Celý náš byznys je postavený na lidech, jsou to nejcennější, co máme," říká Petr Adámek, franšízový specialista značky Náš chléb Vaše pekárna.
„Naším strategickým cílem je udržet trend v expanzi nových prodejen a zajistit rozvoj náš i obchodních partnerů," říká Jaroslav Smrčka, manažer sítě Traficon.
Poslední dva roky nebyly pro franšízu PONT to go procházkou růžovým sadem. Na co se aktuálně soustředí a jaké jsou plány do roku 2023?
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?
Populární na fóru
Fornetti se mění v Minit
Zdravím,no někde je asi problém.Co myslíte?Petr
Pont zamířil na Florenc
0:38, pondělí, obchod PONT na Florenci: Přijel jsem z cesty, mám chuť na jedno plzeňské pivo. Pivo se zde prodává pouze po čtyřech půllitrech. První kopanec....
Fornetti se mění v Minit
Dokud se nezmění i ceny tak se nic moc neděje. Fornetti obchod jsem otevřel v Ostravě a držel jsem bez to bez zisku 3 měsíce. Krásně jsem jim naletěl na jejich...
Fornetti se mění v Minit
Zajímavé, docela ráda bych se dověděla více. Bude nějaký rozhovor?
Tesco na odchodu?
Co myslíte, je odchod Tesca z ČR reálný?
Má šanci na úspěch?
Do České republiky míří rakouský koncept Tiroler provozující obchůdky s alpskými delikatesami. Jeho zakladatel Wolfgang Obermüller prozradil jeho plány. Co...
Výhodou je důraz na kvalitu
Ani bych nečekal, že české čaje takto uspějí ve světě. Výborně!
Konkurenční boj začíná
Já bych je hnal, dyť jim to ukradli!