Klikni na zákazníka
Společnost ReachLocal Inc. se rozhodla rozšířit své působení do regionu střední a východní Evropy prostřednictvím franchisové licence. Česko se stalo třetí ze zemí CEE, kde se ReachLocal rozhodl zaujmout svými produkty. Působí zde zatím dva týmy, které nabízejí marketingové služby. A to v Praze a Brně. První zemí ze středoevropského regionu, kam ReachLocal expandoval, bylo Slovensko, dále následovalo Polsko.
Hlavním zaměřením firmy ReachLocal je online marketing pro oblast malých a středních firem. „Produkt reklamy ve vyhledávání (ReachSearch) poskytuje firmám reálnou obchodní hodnotu, ne pouze kliky," říká marketingová koordinátorka ReachLocal Czech Republic Franchising Kateřina Sekulová s tím, že unikátnost platformy ReachLocal spočívá ve sledování akcí, které uživatel na webu vykonává a v automatickém přenastavení kampaní na základě dosažených obchodních výsledků.
V dubnu tohoto roku ReachLocal spustí prodeje online marketingu v Rusku. První kancelář bude otevřena v Moskvě a následovat bude dalších pět ruských měst. V současné době probíhají poslední přípravy na vstup na tento trh. V roce 2014 by mělo následovat Maďarsko.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšízový koncept networkingových setkání Business for Breakfast slouží k navazování kontaktů při neformální příležitosti snídaní. Jak se mu u nás daří?
Franšízová obchodní síť Extéria Market se stará o BOZP, požární ochranu a další zákonné povinnosti klientů. Firmy, které je nemají splněné, jsou příležitostí k růstu na trhu.
Celosvětová franšíza The Alternative Board poskytuje manažerské a konzultační poradenství přes 30 let. V Česku poptávka po jejich službách roste, a proto hledají nové franšízanty.
Mail Boxes Etc. je franšíza pro ty, kteří hledají podnikání s mezinárodním úspěchem. To je případ i Saši Cvetojeviče, master-franšízanta pro jadranský region. Co zájemcům radí?
Finanční skupina Partners splnila podmínky ČNB a získala bankovní licenci. Svou činnost by měla zahájit v prvním čtvrtletí 2024. Jak to ovlivní franšízanty Partners Market?
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
U solné terapie toto známé rčení skutečně platí. Franšízové Centrum Solné terapie CST ze Slovinska na tom staví úspěšný byznys. Nyní míří i na český trh.
Realitní trh v porovnání Česka, Evropy a Ameriky i metody moderního prodeje nemovitostí přibližuje v rozhovoru Mgr. Tomáš Jelínek, MBA, CEO franšízové společnosti Centrury21.
Výživové poradenství franšízy Nutriadapt dává prostor a příležitost i začínajícím podnikatelům. Jak se dá naskočit mezi nejlepší ve svém byznysu už v poměrně mladém věku?