České chutě McDonald´s
McDonald’s klade velký důraz na inovace. V rámci svých investic podporuje zavádění nových produktů, u kterých se snaží přiblížit tradičním chutím jednotlivých zemích. Neusíná však na vavřínech a finanční prostředky dává i do nového designu, vytváření nových prostor McCafé či do modernizace jednotlivých restaurací. V současné době rozšířil svou nabídku v ČR o nové produkty - takzvané Lidovky. Jde o sendviče McKřen a McBůček. Ty sází na tradiční české chutě.
McBůček byl v minulosti jedním z nejúspěšnějších produktů McDonald´s a zákazníci volali po jeho návratu. V letech 1993 až 1995 získal opakovaně Cenu za jakost Czech Made, kterou uděluje Ministerstvo průmyslu a obchodu. K navrátivšímu se McBůčku přidává společnost ke svým Lidovkám zbusu nový produkt McKřen. Firma se ke křenu rozhodla na základě průzkumu mezi muži, kdy křen byl z hlediska chuti druhou nejčastěji zmiňovanou příchutí hned po česneku. Vývoj křenové omáčky do tohoto sendviče trval skoro rok.
Za 20 let, co McDonald’s na českém trhu působí, navštívilo jeho provozovny, včetně těch franchisových, přes 689 milionů zákazníků. V současné době má na trhu 89 restaurací, z nichž 65 % je v rukou franchisantů, a letos plánuje otevření dalších 2 až 3 fastfoodů.
"V odvětví gastronomie panuje velká konkurence. Nejinak je tomu i v případě fastfoodů," říká Business development manager Profit System Lenka Nováková s tím, že McDonald´s tak sází na inovace produktů, které by celé síti včetně franchisantů, měly přivést nové zákazníky. Možná i ty, kteří fastfoody kvůli jejich klasické nabídce nevyhledávají.
PŘEČTI ČLÁNKY
Franšízing způsobil revoluci v globálním podnikání tím, že umožnil rychlou expanzi s osvědčeným obchodním modelem. Objevte největší franšízové sítě, které formují průmyslová odvětví po celém světě.
McDonald´s jde zákazníkům blíž i do menších měst a rádi by našli nové franšízanty. Čím chtějí aktuálně zákazníky oslovit?
Soutěž každoročně oceňuje úspěšné franšízové koncepty, které splňují Etický kodex franšízingu. Které letos uspěly?
V roce 2023 u nás otevřel jeden ze světově nejznámějších franšízových řetězců fast foodu šest nových restaurací. Jaké mají další byznysové plány?
Téměř polovinu franšízových partnerů McDonald's v Česku tvoří ženy a jsou úspěšné. Jako majitelky vedou hned několik restaurací.
Nejčtenější
Každý den lidé zhlédnou na YouTube více jak miliardu videí. Proč toho nevyužít pro vlastní zisk?
Franšízy modernizují své financování. Česká kavárenská síť CrossCafe Original nabízí nováčkům spolufinancování investic.
Další franšíza vstoupí do konkurence amerických fastfoodových značek a první pobočka vznikne v Praze. Co nového se dá do byznysu s burgery přinést?
Stárnutí evropské populace zvyšuje poptávku po službách péče o seniory. Franšízingové příležitosti vznikají i v tomto oboru. U nás zatím na trhu chybí.
Podnikatelské prostředí podstatně ožívá. Nových podnikatelů je nejvíce od roku 2020. Které perspektivní obory nyní nabízejí franšízovou spolupráci?
Populární na fóru
Dotazník regionální produkty a gastroturismus
Dotazník je anonymní a zabere max. 5 min. Jeho vyplněním mi velmi pomůžete při psaní mé bakalářské práce. Děkuji! (dotazník je dostupný do 12. 4. 2022) odkaz...
Taco Bell na cestě k vrcholu
Byl bych moc rád kdyby se Taco bell nastěhoval i k nám do Česka třeba do Prahy.
Úspěšný rok pro Subway
Jedná se o další z PR článků společnosti SUBWAY a snahu nalákat nové frenšízanty. V uplynulých dvou letech přišel tento řetězec v ČR o 9 restaurací. V roce...
Subway vidí potenciál na benzinkách
Čr není Polsko. Situace v SUBWAY je zde nyní zcela jiná. Pobočky v ČR většinou velice rychle končí. Asi nejlepším příkladem je restaurace SUBWAY v Říčanech....
Franšíza McDonald’s? Doživotí
Dobrý den, mohl bych vědět kolik je zhruba roční obrat?
Sushi v Česku jde
Chtěla bych do Ústí nad Labem zavést sushi bar, zde nic není a lidé by to uvítali.
Komunikace je základ
The PUB v Karlíně, který provozuje právě pan Žemlička, můžu vřele doporučit každému, kdo má rád příjemnou obsluhu, originální interiér, tankové pivo,...
Lidé jsou základ
Promiňte, ale zas jednou článek o ničem.... A co se týče hlavního motta článku: V "restauracích", které jsou v jídelních sekcích nákupních center to opravdu...