gastronomie

z domova | 21.09.2018

UGO chystá další rozvoj franšízy

Síť salaterií a freshbarů značky UGO letos předala celkem 9 již existujících poboček do rukou franšízantů. V tomto trendu hodlá pokračovat.

Síť salaterií a freshbarů značky UGO letos předala celkem 9 již existujících poboček do rukou franšízantů. V tomto trendu hodlá pokračovat.

z domova | 22.08.2018

Prostor pro gastro franšízy roste

Problémem gastronomických franšízových konceptů je často nedostatek kvalitních míst pro jejich pobočky. Současný trend jim nahrává. Obchodní centra zvětšují tzv. food courty.

rozhovor týdne | 20.08.2018

Letos 6 nových poboček

Restaurace Pizza Coloseum na náměstí každého města s více než 100 tisíci obyvateli. Takový je cíl Tomáše Přibyla, výkonného ředitele společnosti Coloseum Restaurants.

z domova | 20.08.2018

Francouzský gigant míří do Česka

Na český trh chce vstoupit pekárenský řetězec Délifrance. Jejich francouzské delikatesy jsou k mání v pobočkách po celém světě.

z domova | 17.08.2018

Nejznámější franšíza vydává vlastní měnu

Světoznámý fastfoodový řetězec McDonald`s chystá velkolepé oslavy na počest jejich nejslavnějšího produktu. Big Mac slaví 50. narozeniny.

ze světa | 03.08.2018

Franšíza pro rodinu

Rodinná síť amerických restaurací Denny´s chce vstoupit na evropský trh. Exluzivní licenci nabízí i českým podnikatelům.

z domova | 30.07.2018

Poe Poe vyráží za úspěchem do ciziny

Český fast-foodový koncept Poe Poe míří prostřednictvím franšízingu do dalších zemí Evropské unie. Na expanzi v tuzemsku však nezapomíná.

z domova | 19.07.2018

Navařeno od Sklizena pomůže s večeří

Franšízová síť obchodů s kvalitními potravinami Sklizeno chce svým zákazníkům usnadnit život, jak jen je to možné. Jde na to s novým konceptem Navařeno od Sklizena.

ze světa | 17.07.2018

Arby's překročila další milník

Americká franšízová síť Arby's otevřela 1000. restauraci s novým designem. Inovativní formát restaurací zvýšil hodnotu značky, jejíž zisky již 7. rokem po sobě rostou.

z domova | 13.07.2018

Subway v novém

Franšízová síť Subway otevřela první českou pobočku s novým designem. V novém kabátě představuje v Praze na Hlavním nádraží.

ze světa | 10.07.2018

Franšíza s Amerikou za zády

Tradiční americkou značkou, která usiluje o proniknutí na tuzemský trh, je i populární pizzerie Grimaldi´s. Typická je pro ni rodinná atmosféra.

z domova | 12.06.2018

Patentovaná franšíza

Originální nápady vydělávají. Restaurace Výtopna se hodí do měst s minimálním počtem 30 tisíc obyvatel.

ze světa | 11.06.2018

Nový McDonald's v novém

Big Mac slaví 50. narozeniny, a globální vedení společnosti McDonald's se stěhuje. Po 47 letech se vrátí do Chicaga, kde manažery přivítá nové firemní sídlo za 250 milionů dolarů.

z domova | 07.06.2018

Franšíza pro bublinové maniaky

Hravá, originální a populární. Franšízová značka BubbleMania, která se specializuje na výrobu tzv. Bubble Tea, hledá franšízanty pro své kiosky ve městech od 50 tisíc obyvatel.

rozhovor týdne | 04.06.2018

Hlásí se nám hodně zájemců

Neprodáváme franšízy, vytváříme dlouhodobá partnerství. Některé zájemce slušně odmítáme, říká manažerka pro expanzi Bageterie Boulevard Markéta Krejčíková.

z domova | 04.06.2018

Franšíza pro pravé požitkáře

Česká gastronomická značka Bistro Bonviván hledá franšízanty ve městech nad 100 tisíc obyvatel. Nabízí i pomoc s financováním.

ze světa | 31.05.2018

Velká pizzová koalice

Španělská Telepizza podepsala dohodu o spolupráci s původně konkurenční americkou značkou Pizza Hut a stane se jejím největším master-franšízorem.

ze světa | 24.05.2018

Starbucks: poseďte i bez kávy

Franšízová síť Starbucks zavádí novou politiku - po skandálu s vyhozenými hosty bude možné v kavárně pobýt i bez povinné objednávky.

z domova | 21.05.2018

České maso, slovenský burger

Slovenská franšízová síť Regal Burger, která vyrábí pokrmy z masa z Krušných hor, hledá nové franšízanty v České republice.

2
3
4
5
další  
posledni